xFioon schreef:Nou wordt ie helemaal mooi... Ik net snel tussen mijn college en werk door langs De schoenmaker, zijn ze m'n laarzen kwijt!!!
Zegt die vrouw dat ze vast nog niet klaar waren dan (ze had geen idee over welke laarzen ik het had), dus heb ik haar verteld dat ze eind vorige week al klaar zouden zijn en dat ik hier al 3x voor een dichte deur heb gestaan.
Toen ging ze er Prive omstandigheden in gooien, iemand die ze kende was overleden bla bla...
Ik heb haar heel vriendelijk te woord gestaan, maar ik kan er echt niet bij... Vanmiddag zou haar man mij bellen, want die was nu een of ander examen doen wate moet interesseert.
jij laat echt te veel met je sollen, sorry dat ik het zeg. maar dit pik je toch niet.. het ' mijn man belt je nog wel' komt toch niets van.. dat heeft ze al vaker gezegd
ik had daar allang alles kort en klein geslagen..
zo heb ik dat eens gehad bij een slijper, ik wou mijn mesjes laten slijpen. toen kreeg ik ze half geslepen trg kon net een half paard scheren. nou daar maken klanten mee pff,, was pissig toen nog eens terug gestuurd en ze zeiden dat ze diezelfde week nog trg zouden sturen, dat was dus niet zo. heb ik eerst gebeld en toen zeiden ze ja morgen. 'morgen' had ik ze dus nog steeds niet. ik weer gebeld, ik zeg waar zijn ze ja zijn nog niet geslepen, ik zeg ik kom er NU aan en je geeft mijn mesjes GESLEPEN terug, zo niet zul je eens zien met wie je te maken hebt. kom ik daar aan zei hij dus dat ze geslepen waren, ik wil het op mijn apparaat zetten ( thuis want die had ik niet bij me) waren het de verkeerde.. pfff ik gebeld ik zeg dat zijn niet mijn mesjes. je stuurt mijn mesjes NU op want ga niet weer op en neer rijden.
waren ze kwijt hebben ze me nieuwe op gestuurd op de kosten van hun.
daarna moesten mijn mesjes weer geslepen worden, zeiden ze in eerste instantie er staat nog een rekening open van de vorige keer. ik zeg wat blief??!!! ik zeg jullie hadden toen mijn mesjes kwijt geraakt en het zou door jullie vergoed worden. oh oke dit en dat ( weet het al niet meer ), mesjes waren naar enkele dagen klaar en ja hoor waren ze ALWEER niet geslepen.. ik hun super kwaad op gebeld,,, en ja daar kom ik dus ook NOOIT meer.. en nu ben ik op zoek naar een andere slijper maar kan er helaas geen vinden.
Laatst bijgewerkt door bello2005 op 05-06-13 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt