Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sassy schreef:@Jolliegirl, de kosten voor het in stukken doen en verwerken van rund/varken zal toch niet zoveel afwijken van paard, maar dat zal de slager toch wel echt niet voor 0.70 of 0.90 cent de kilo kunnen kopen?
Zeker niet gezien de aankoopprijzen van jong slachtvee...

mag ook in pb hoor
. NathalietjeB schreef:maar dan ben ik toch nieuwschierig naar de mensen die het geld wel hebben opgehaald/in hun handen hebben gekregen of hoe dat dan ook in ze werk gaat op geld gebied.
hoeveel mensen nemen het geld aan als t hun eigen paard is geweest??
hoe gaat dat dan qua geld ik ben zelf na het schieten van mijn pony gewoon weg gegaan met een lege trailer ik hoefde het geld niet.(heb er op dat moment ook totaal niet aan gedacht)
weet in ieder geval wel dankzij jolliegirl en haar excursie dat ik het zo weer zou doen![]()
..
ps waarom werk je er nu eigenlijk niet meer dan jolliegirl?mag ook in pb hoor
enomis123 schreef:nou als ik het hier allemaal zo lees kan je dan beter die kennis van me bellen om je paard op te halen... die geeft dus meer blijkbaar....

Tammie schreef:Dat zou ik ook nooit durven, ik ben dan veel te bang dat hij dan op transport naar Italië gaat of alsnog doorverkocht wordt als rijpaard.
Als mijn paard geslacht wordt, dan breng ik hem zelf weg en wil ik hem dood zien liggen, zodat ik zeker weet dat er niet meer mee gesleept wordt. Geld is op dat moment echt bijzaak.