Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kekaro schreef:zie ik daar een potentiele koper lailaa
heb na al die opmerkingen over hoe mooi ie is toch even de foto erbij gezocht
en inderdaad wat een plaatje!
hele vrolijke snoet heeft hij![]()
nogmaals heel veel succes en ik hoop dat het zonder al te veel strubbelingen allemaal op z'n hoefjes terecht komt

Irre schreef:Ik heb niks gehad per SMS of whatsapp en heb toch echt nog hetzelfde nummer.
Nee er was geen medische reden om hem te slachten nee. Paard was kern gezond. Ik wilde hem daarom de kans geven om via een koper of anders een handelaar toch nog op een goed adres te komen. Maar die garantie heb je inderdaad niet. En nu wenste ik dat ik hem had laten slachten. Dan had Rinus niet meer van hot naar her gesleept te hoeven worden, wat erg veel stress geeft bij hem. En dan had ik niet steeds wakker hoeven liggen over de vraag of 'mijn' paard het wel goed heeft. De beslissing om hem te verkopen heeft me jaren gekost. Maar ik heb er echt spijt van.
Ik had hem overigens niet van je terug gekocht hoor.. ik probeer het van me af te zetten. Rinus past niet meer in mijn leven, we zijn elkaar ontgroeid. Daarnaast kan ik het niet betalen. Maar dat betekent niet dat het niet ongelofelijk veel pijn doet dit. Ik volg je al bewust niet meer op bokt en hyves omdat ik de foto's niet kan aanzien. Nou ja, laat maar.... In mijn geval was jij nu ook pissig geweest denk ik. Ik ga er verder geen woorden over vuil maken. Ik hoop oprecht dat hij goed terecht komt.
Sorry voor mijn frustratie.
En ik weet donders goed dat eenmaal verkocht verkocht is. Het is ook niet reeel om een blijvend huis te verwachten. En daarom probeer ik het ook los te laten. Maar ik ben ook gewoon een mens met gevoel. En mijn gevoel voor dit paard zit nou eenmaal hoog. Ik ben er niet op uit om hier een rel te ontketenen. Ik zal er verder over zwijgen.

! Ik woon bij Arnhem, niet zo ver van Nijmegen af