Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CK88]Het is de bedoeling dat deze trailer ook betaalbaar blijft, dus ook voor mensen met een normaal budget.[/quote]
[quote="CK88 schreef:Ik kan zeggen dat hij wel onder de 10 verkocht gaat worden
CK88 schreef:Marion71 schreef:Mooi van buiten is 'ie idd niet of eigenlijk ben ik alle associatie met een trailer kwijt. Maar toch heeft 'ie wel wat. Mijn Atec Olympialine zou ik tussen nu en 2 jaar willen vervangen en dit zou best de opvolger kunnen zijn. Maar als ik je goed begrijp, heeft deze trailer vol polyester wanden en zijn de niet verstevigd met hout of constructiepanelen? Wat zorgt dan voor extra stevigheid? Of moet ik me het principe van een polyester boot voorstellen? Ik neem aan dat getest is wat de wanden kunnen hebben als een paard daar tegen aan trapt (inclusief testrapport).
De zadelkamer heb ik nu aan de zijkant van de trailer zitten en dat is handig. Bij de dissel lijkt me verrekt lastig om je zadel erin te hangen. De drinkbak lijkt me wel super, MAAR. Deze is ook van polyester. Uit ervaring weet ik dat paarden knaagdieren zijn, zeker als ze moeten wachten. Dit principe zat ook in mijn Atec maar was binnen de kortste keren zwaar beschadigd ofwel half opgegeten. Wij hebben de bovenkant en voerbakken laten vervangen en deze zijn nu uitgevoerd in rvs. Dat eten ze niet, maar was wel een duur grapje.
Wanneer is deze trailer in NL te bezichtigen/leverbaar, wie is de fabrikant en wat gaat 'ie kosten? Edit: lees net dat het iig onder de 10 is. Dat lijkt me zeker. Je kunt van de grote en betrouwbare merken veel luxe en goede trailers voor dit geld kopen. Dan zou ik toch kiezen voor naam en faam ipv onbekend. Trailers van dergelijke merken blijven redelijk waardevast.
Wat je zegt over de prijs kan ik me niet helemaal in vinden? Geef eens een trailer voorbeeld van 2 paards, vol polyester met deze luxe onder de 10.000? Ben erg benieuwd!
De trailer is volledig getest en goed bevonden
anneliesdj schreef:CK88]Het is de bedoeling dat deze trailer ook betaalbaar blijft, dus ook voor mensen met een normaal budget.
[/quote]
[quote="CK88 schreef:Ik kan zeggen dat hij wel onder de 10 verkocht gaat worden
Haha, mag ik even lachen? Voor dat geld zijn er toch een heleboel trailers te krijgen die mooier zijn, praktischer en waar een lichtere auto voor kan.
Ik ga niet betalen alleen omdat ie er flitsend uitziet.
En trouwens; de vergelijking met de amerikaanse veewagens gaat niet op (als argument dat ze niet in paniek raken als ze alles kunnen zien)
Ten eerste staan de paarden daar overdwars waardoor ze ook verkeer achter zich zien aankomen, daarnaast staan ze vaak volledig los en hebben ruim voldoende ruimte zich alle kanten op te bewegen.
In deze trailer staan ze met de kont richting aankomend verkeer, achterkant is dicht en het achterste stuk van de zijkant ook. Ze zien verkeer dus pas als het echt naast ze zit en dan is het al vlakbij, stel je eens een vrachtwagen voor die plots naast de trailer opduikt en een paard wat 'vast' staat en zich niet kan draaien richting het 'gevaar', zoals in zo'n amerikaanse trailer wel kan.
Marion71 schreef:Mooi van buiten is 'ie idd niet of eigenlijk ben ik alle associatie met een trailer kwijt. Maar toch heeft 'ie wel wat. Mijn Atec Olympialine zou ik tussen nu en 2 jaar willen vervangen en dit zou best de opvolger kunnen zijn. Maar als ik je goed begrijp, heeft deze trailer vol polyester wanden en zijn de niet verstevigd met hout of constructiepanelen? Wat zorgt dan voor extra stevigheid? Of moet ik me het principe van een polyester boot voorstellen? Ik neem aan dat getest is wat de wanden kunnen hebben als een paard daar tegen aan trapt (inclusief testrapport).
De zadelkamer heb ik nu aan de zijkant van de trailer zitten en dat is handig. Bij de dissel lijkt me verrekt lastig om je zadel erin te hangen. De drinkbak lijkt me wel super, MAAR. Deze is ook van polyester. Uit ervaring weet ik dat paarden knaagdieren zijn, zeker als ze moeten wachten. Dit principe zat ook in mijn Atec maar was binnen de kortste keren zwaar beschadigd ofwel half opgegeten. Wij hebben de bovenkant en voerbakken laten vervangen en deze zijn nu uitgevoerd in rvs. Dat eten ze niet, maar was wel een duur grapje.
Wanneer is deze trailer in NL te bezichtigen/leverbaar, wie is de fabrikant en wat gaat 'ie kosten? Edit: lees net dat het iig onder de 10 is. Dat lijkt me zeker. Je kunt van de grote en betrouwbare merken veel luxe en goede trailers voor dit geld kopen. Dan zou ik toch kiezen voor naam en faam ipv onbekend. Trailers van dergelijke merken blijven redelijk waardevast.
Wat je zegt over de prijs kan ik me niet helemaal in vinden? Geef eens een trailer voorbeeld van 2 paards, vol polyester met deze luxe onder de 10.000? Ben erg benieuwd!
De trailer is volledig getest en goed bevonden
Haha grappig, ik stel een heleboel vragen, en krijg alleen reactie op de opmerking over de prijs. Ik weet eigenlijk nog helemaal niet of ik wel een vol poyester trailer zou willen. Ik wil een degelijke, veilige trailer die fijn achter de auto ligt, comfortabel voor de paarden is en eentje waar ik weer jaren mee kan doen. Van 'n Atec weet ik dat, alleen die polyester voerbakken was een minpunt. Jammer genoeg worden de voerbakken bij deze trailer wederom zo uitgevoerd.
Ik wacht gewoon af totdat deze trailer op de NL markt is. Kan ik hem in het echt bekijken en proberen en zelf ondervinden of deze trailer is wat ik zoek en wil betalen.
Babootje schreef:Anne_mieke88 schreef:betaalbaar voor de gewone mens is rond de 1.000-1.500...niet rond de 10.000
Daar heb je niet eens een goede tweedehandse voor.