de wanden terug zetten viel nog niet altijd mee. maar met hulp van wat spanbanden toch gelukt

en natuurlijk weer ff testen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik is nie gek nie, hij zat ook aan de andere kant....
want nu moet je als je autopech hebt aan de wegkant instappen Tuihanti schreef:ziet er al goed uit. Hopelijk heb je de kopse kanten van de betonplex goed met blanke lak geseald en tussen het chassis en de plaat voor het opzetten een goede laag kit gedrukt.

Die hebben we bewust gewisseld.loulou schreef:Tuihanti schreef:ziet er al goed uit. Hopelijk heb je de kopse kanten van de betonplex goed met blanke lak geseald en tussen het chassis en de plaat voor het opzetten een goede laag kit gedrukt.
Geen blanke lak, maar menie
Haha de deur valt meteen op dusDie hebben we bewust gewisseld.
In gebruik vind ik deze kant een stuk makkelijker. Mijn vriend riep ook al meteen dat het langs de snelweg niet zo handig is, maar als het goed is staan we niet zo vaak op de vluchtstrook. Ik heb nog wel een gegoogled op foto's van nieuwe trailers en daar zie je zowel links als rechts deurtjes.

loulou schreef:Tuihanti schreef:ziet er al goed uit. Hopelijk heb je de kopse kanten van de betonplex goed met blanke lak geseald en tussen het chassis en de plaat voor het opzetten een goede laag kit gedrukt.
Geen blanke lak, maar menie
Haha de deur valt meteen op dusDie hebben we bewust gewisseld.
In gebruik vind ik deze kant een stuk makkelijker. Mijn vriend riep ook al meteen dat het langs de snelweg niet zo handig is, maar als het goed is staan we niet zo vaak op de vluchtstrook. Ik heb nog wel even gegoogled op foto's van nieuwe trailers en daar zie je zowel links als rechts deurtjes.

maar wel ff afkloppen he over dat je niet te vaak op de vluchtstrook staat. loulou schreef:amalarab: dank je! en er komt ook nog een rubber mat over de vloer als het paard erin staat
balen kevje. kunnen ze hem ook niet voor je bestellen?
stiekem moeten we nog veel doen hoor. aan de voorkant zit hij nog helemaal niet vast met bouten.
het dak moet nog helemaal geschuurd en gespoten worden. en dan nog alle 'kleine' afwerking.
ook wil ik de remmen nog even na laten kijken, want ik heb het idee dat hij op één wiel harder pakt dan op de rest.
komende week hebben we waarschijnlijk nog wel redelijk wat tijd, dus hopelijk kunnen we dan veel doen