dressuur518 schreef:ja we zijn zeker te hard van stapel gelopen! maar ik rijd zelf voor een handelaar en daar halen we een nieuw paard op laten hem even een rondje laten in de bak en dan gaan we er ook op. maar ik denk ook zeker weten dat dit te veel was voor het beestje, maar het punt is eigelijk dat hij voor mijn zusje van dertien bedoelt is en die is nu erg geschrokken en m`n vader die hem vast hield ook dus die wil hem graag zo snel mogelijk weer terug brengen, maar ik wil hem juist een paar dagen de tijd geven om te wennen, en te laten zien dat het wel kan!
maar erg veel recht hebben we dus niet? de enige optie is dus toch maar proberen en rust gunnen?! ik laat hem morgen sowieso wel even met rust en die dag daar na even poetsen enzo denk ik zaterdag krijg ik weer les dus dan kan ik het misschien wel weer proberen? of zou dat te vroeg zijn???
Als ie nu al terug moet koop dan maar helemaal geen paarden meer ,want ik kan je vertellen dat 8 v.d 10 dat zullen doen.
Mindim schreef:Ik heb je topic over het paard/ pony met de kapotte mondhoeken ook gelezen. Misschien iets minder star zijn en iets meer verplaatsen in het paard en niet naar je eigen lol. Ik kan me ook niet voorstellen dat je op een handelsstal rijdt, sorry.
Misschien idd verstandig voor de pony om het terug te brengen.
Sorry, ik vermeld het anders nooit, maar heb even in postverleden van TS gekeken. In januari 2012 is TS 15 jaar en heeft voor het eerst op een paard van een ander gereden, dus in hoeverre er sprake is van rijden voor een handelsstal. Verder heeft ze moeite met het niet boos worden op haar pony/ paard en slaat dan met zweep, geeft een schop of gaat in mondhoeken trekken. Met deze gegevens weet ik eigenlijk niet hoe serieus ik dit topic moet nemen.
TS, misschien je verdiepen in het wezen paard eer je erop gaat zitten.
Pff arm paard dan..