Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:@ ibbel, daar heb ik dus ook wel eens over gedacht. Zo heb ik altijd id of rijbewijs op zak, feitelijk zou er een soortgelijke registratiepas moeten komen voor je paard. Ben je van al had gezeur af. Paspoort bij de houder, registratiebewijs bij de gebruiker...
Ibbel schreef:Om nog eens een ander puntje aan te halen: officieel hoor je je paspoort ook op een buitenrit bij je te hebben. Je bent dan immers net zo goed op de openbare weg je paard aan het 'transporteren'.
Suelza schreef:Zoveel is dat toch niet? ID ben jezelf verplicht bij je te houden vanaf 14 jaar. Die stop ik altijd in jaszak of buideltas, evenals een zakmens. Maar goed, ben misschien wat ouderwets opgevoed, maar zonder zakmes op buitenrit doe ik nooit. Dat was een van de wijze lessen van mijn grootvader
Suelza schreef:Nou eerlijk is eerlijk, zoveel ruimte nemen 2 pasjes en een zakmes niet in. Sleutels zie ik de meerwaarde niet van om mee te nemen op buitenrit en een extra beugelriem ook niet. Tis maar net waar je zelf een punt van maakt?
tiwi1969 schreef:Opvallend hoe weinig vertrouwen een aantal van jullie in je pensionhouder hebben. Je vertrouwd het liefste wat je hebt aan zijn zorg toe en over een stuk papier doe je moeilijk.
Misschien is het wat makkelijker voor mij, sta al 27 jaar op dezelfde stalIk hoor tot het inventaris en zie ze vaker dan mijn eigen ouders.
Tigra_ schreef:tiwi1969 schreef:Opvallend hoe weinig vertrouwen een aantal van jullie in je pensionhouder hebben. Je vertrouwd het liefste wat je hebt aan zijn zorg toe en over een stuk papier doe je moeilijk.
Misschien is het wat makkelijker voor mij, sta al 27 jaar op dezelfde stalIk hoor tot het inventaris en zie ze vaker dan mijn eigen ouders.
Ja eigenlijk is dat raar dat mensen zo weinig vertrouwen hebben in de stalhouder om hun paspoort af te geven, maar laten wel hun paard bij dezelfde persoon achter.
xsenny schreef:Tigra_ schreef:
Ja eigenlijk is dat raar dat mensen zo weinig vertrouwen hebben in de stalhouder om hun paspoort af te geven, maar laten wel hun paard bij dezelfde persoon achter.
dom antwoord !!!
heeft niets met het vertrouwe in de stal eigenaar te maken !!!