Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jesito schreef:Welke keuze ts ook maakt in deze zaak, het kan steeds twee kanten op.
Ts heeft voor zichzelf de beste keuze gemaakt en voor het paard de iets mindere waarschijnlijk.
Had ze voor het paard gekozen dan was ze er misschien nooit meer op gegaan door gebrek aan vertrouwen en haar zwangerschap. Wat dus weer 4000 eurie foetsie betekend en een paard waar je niet meer op durft.
Ik begrijp ts wel, maar blijf het ook sneu vinden voor het paard.
Wie weet waarom het paard zo is?
paard mocht naar de Brabantse met springen in het B
Freggle_Edge schreef:Keuze van TS vind ik volledig te begrijen.
Alleen wanneer je zo een keuze maakt, zal je het ook los moeten laten.
Je kunt moelijk de handelaar blijven achtervolgen om te checken wat die met de merrie doet.
Hoe rot het ook is, je wilt niet dat er een ander mee achterover slaat.
Maar op ieder potje past een dekseltje. Straks komt die misschien bij een eigenaar die niet begrijpt waar al die drukte om is geweest.
Askim schreef:Ik heb heel veel voor een levend wezen over!
en dat zijn de twee die in mijn buik groeien![]()
Toen ik het paard nog had hoorde we dat ik zwanger ben van een tweeling en kon ik me niet even zoveel geld door mijn neus laten boren. Door een paard die zich achter over liet vallen met mij erop..
En daarom heb ik gekozen om het paard terug te brengen en het geld goed te gebruiken voor mijn kindjes, want nogmaals als ik moet kiezen tussen een paard of mijn kinderen is de keuze heel makkelijk.
Had het paard geweest naar waar ik opzoek was dan had het al een heel ander verhaal geweest...
Askim schreef:Topic kan gesloten worden![]()
de stal die haar verkocht voor de handelaar was er zelf al achter en het paard is terug gegaan naar de handelaar.
ben erg blij dat de stal ook geen risico wilde lopen

Caira schreef:Askim schreef:Ik heb heel veel voor een levend wezen over!
en dat zijn de twee die in mijn buik groeien![]()
Toen ik het paard nog had hoorde we dat ik zwanger ben van een tweeling en kon ik me niet even zoveel geld door mijn neus laten boren. Door een paard die zich achter over liet vallen met mij erop..
En daarom heb ik gekozen om het paard terug te brengen en het geld goed te gebruiken voor mijn kindjes, want nogmaals als ik moet kiezen tussen een paard of mijn kinderen is de keuze heel makkelijk.
Had het paard geweest naar waar ik opzoek was dan had het al een heel ander verhaal geweest...
Prima dat jij toendertijd die keuze gemaakt hebt en voor het geld koos, maar wees dan niet hard voor de anderen die dezelfde keuze maken.
misschien het hele topic doorlezen... 
Trennie schreef:Sorry, maar dat vind je idd van meer. Je vraagt mensen hun mening en die krijg je. Maar zodra het niet in je straatje valt of mensen je geen "goeddoener" vinden, kom je met allerlei, naar mijn mening, zwakke argumenten om het recht te praten of te ontkrachten.
Gwoon niet netjes in alle opzichten en al helemaal niet netjes om zo'n topic te openen.
Maar goed, deze post zal wat dat betreft ook wel weinig zin hebben.....
Askim schreef:Caira schreef:
Prima dat jij toendertijd die keuze gemaakt hebt en voor het geld koos, maar wees dan niet hard voor de anderen die dezelfde keuze maken.
Vind je wel een beetje kortzichtig maar dat vind ik van meermisschien het hele topic doorlezen...

reneetiejas schreef:en bodyprotector? Ik heb haar ook met bodyprotector gereden omdat ik met haar ook omgeklapt ben geweest en daar zo van geschrokken kon nog net optijd wegdraaien
heb toen meteen een bodyprotector aangeschaft.
Waarom heb je daar niet voor gekozen?
reneetiejas schreef:en bodyprotector? Ik heb haar ook met bodyprotector gereden omdat ik met haar ook omgeklapt ben geweest en daar zo van geschrokken kon nog net optijd wegdraaien
heb toen meteen een bodyprotector aangeschaft.
Waarom heb je daar niet voor gekozen?