maura schreef:Dank voor je antwoord. Ik begrijp dat je opleiding nog niet af is, misschien wordt de vraag wanneer iemand meer of minder de waarheid spreekt dan wel volledig antwoord geeft of reproduceerbare informatie met bronvermelding levert later in de opleiding nog behandeld.
Mjn studiekeuze destijds is anders geweest, was eveneens superinteressant en verkrijgbaar aan een unversiteit, heeft eveneens een baan opgeleverd en het onderhouden van een paard lukt ook al jaren prima. Mocht ik me ondanks baan, paard en nog zo wat zaken nog eens gaan vervelen en geld overhebben voor nog een geinig diploma dan ga ik misschien nog weleens civiel recht studeren. Tot die tijd stel ik maar gewoon vragen aan mensen die een andere studiekeuze hebben gemaakt, kun je best veel van opsteken. Succes met je studie.
dank je wel! men, nou zit ik zomaar ineens naar mijn studietijd terug te verlangen
Het was niks persoonlijks, hoor. Bij jou kennelijk wel. is helemaal niet erg.
ik weet niet meer wie het verder zei maar, inderdaad: het juridische antwoord doet niets af aan de 'common sense' dat je, als je bang bent de de blaffende hond ook zal bijten, je paard heel snel ergens moet neerzetten waar hij m niet vinden kan. Dat heeft ts denk ik prima gedaan.