Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sassieja schreef:Ik dacht ook altijd, dat ik altijd wel een paard zou willen hebben.
Maar nu mijn pony een paar maanden terug is overleden, merk ik toch, dat het mij vooral ging om haar. Ik ga voorlopig zeker niet op zoek naar een nieuwe, ik weet voor mezelf dat ik nooit meer zoiets zal vinden, en ik ben dan ook bang dat ik bij aanschaf van een andere, zal blijven vergelijken.
Misschien heeft het meer tijd nodig, maar nee, voor mij niet.
jesito schreef:De band die ik met dit paard heb kan met geen andere meer.
Je krijgt maar een keer in je leven een paard waar je zo'n super klik mee hebt.
Ik ben heel benieuwd hoe onze relatie gaat worden. jesito schreef:Sassieja schreef:Ik dacht ook altijd, dat ik altijd wel een paard zou willen hebben.
Maar nu mijn pony een paar maanden terug is overleden, merk ik toch, dat het mij vooral ging om haar. Ik ga voorlopig zeker niet op zoek naar een nieuwe, ik weet voor mezelf dat ik nooit meer zoiets zal vinden, en ik ben dan ook bang dat ik bij aanschaf van een andere, zal blijven vergelijken.
Misschien heeft het meer tijd nodig, maar nee, voor mij niet.
Dit is bij mij dus ook, mijn Jessica is mijn alles. Met haar heb ik leren lezen en schrijven.
De band die ik met dit paard heb kan met geen andere meer.
Je krijgt maar een keer in je leven een paard waar je zo'n super klik mee hebt.
Mijn shet is ook lief en daar heb ik ook een super band mee maar toch anders.
Jongste staat elders, die blijft daar voorlopig nog wel, maar is wel in mijn bezit.