wat gekocht op mp....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle0601

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 01:11

@ Aisie: Zou ik kunnen doen maar dan moet ik even vanuit losser naar eindhoven gaan rijden...
en dat is me toch echt te ver! :D

Voor nu slaap lekker, en ik houd jullie op de hoogte!

orkaan

Re: wat gekocht op mp....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:12

Ben heel benieuwd of TS wat gaat ontvangen (heb opzich wel hoop maar denk dat de inhoud teleurstellend is...)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:15

denk idd ook dat TS wel een pakketje gaat krijgen maar dan met oude meuk erin.
Stipje staat iig, wacht in spanning af ;)

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:16

heb niet alles door gelezen sorry als het al gezegd is maar je kunt binnen een x aantal dagen het geld weer terug laten storten door de bank .
succes hoop voor je dat we het allemaal mis hebben

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:19

dat kan dus niet!! alleen bij automatische incasso....niet als je het zelf overschrijft...zou mooi worden zeg...

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:22

als jij het zegt ....... ik dacht van wel

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:24

Michelle0601 schreef:
@ Aisie: Zou ik kunnen doen maar dan moet ik even vanuit losser naar eindhoven gaan rijden...
en dat is me toch echt te ver! :D

Voor nu slaap lekker, en ik houd jullie op de hoogte!

Nee maar doe je toch net alsof? Dat doe ik dus ook.......ik vraag eerst het adres en dan pas ga ik verder. Weten zij veel.........

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:26

Nee je kunt alleen een incasso terugvorderen verder niet en weet het meer dan 100% zeker.....

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 01:29

oke :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 08:03

ik vind dit hele topic erg vreemd :o
er is nog helemaal niks aan de hand om je zorgen over te gaan maken en nu al word er vanuit gegaan dat het een oplichter is en dat je de spullen niet zou krijgen.
er is zelfs iemand die zeker weet dat het een nigeriaanse oplichtersbende is! ik weet 100.000 % zeker dat dat niet het geval is. zulke bendes lichten vooral op via puppys en duren spullen en niet via oude paardenspullen.
het is geen oplichter maar gewoon iemand die van zijn oude spullen af wil.
Wacht gewoon een paar dagen gedulidg af en dan zul je het heus wel krijgen
hoop dat je iets met de spullen kan en er blij mee zult zijn

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 08:04

tamaramt schreef:
ik vind dit hele topic erg vreemd :o
er is nog helemaal niks aan de hand om je zorgen over te gaan maken en nu al word er vanuit gegaan dat het een oplichter is en dat je de spullen niet zou krijgen.
er is zelfs iemand die zeker weet dat het een nigeriaanse oplichtersbende is! ik weet 100.000 % zeker dat dat niet het geval is. zulke bendes lichten vooral op via puppys en duren spullen en niet via oude paardenspullen.
het is geen oplichter maar gewoon iemand die van zijn oude spullen af wil.
Wacht gewoon een paar dagen gedulidg af en dan zul je het heus wel krijgen
hoop dat je iets met de spullen kan en er blij mee zult zijn

Dat is grappig...ik wilde nét hetzelfde gaan typen....wát een achterdocht enkel en alleen omdat het NL niet zo goed is. Als er een antwoord in keurig NL was gekomen, had niemand getwijfeld.

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 08:10

jeetje ik ben benieuwd of je het ontvangt, ik durf nooit dingen via mp te doen voor zoveel geld

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 09:40

Nou ts dat klinkt aardig wat je allemaal zou moeten ontvangen. :)
Heb je een tracktrace nummer gekregen van het pakket?Deze altijd vragen! :)*
En je kunt via het telefoonnummer ook proberen het adres te zoeken.(http://www.omgekeerdzoeken.nl)
Verder naam en woonplaats noteren.

Wacht het dus gewoon af,niet iedereen is een oplichter hoor :(:) .Ik heb al duizende dingen via mp gekocht (hoor nu mijn man zuchten :o haha) en nog nooit ben ik besodemieterd met paardenspullen.
Het enigste wat ik nooit zou kopen via mp en post is electronica,daar lopen me teveel oplichters in rond maar paardenspullen gaat wel goed.(althans bij mij)

Houd ons maar op de hoogte! :)

Carmy81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 09:46

Ik denk ook dat je gewoon je spullen wel gaat krijgen. Misschien zit diegene wel in geldnood en had ie snel geld nodig. Vandaar misschien goedkope prijs. En dat iemand niet vloeiend NL praat, wil niet zeggen dat diegene niet te vertrouwen is. Loopt wel los denk ik. Vraag gewoon ff of hij het trackingnummer wil doormailen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:37

Waarschijnlijk kan die persoon wel vloeiend NL praten, maar is spelling gewoon niet zijn/haar sterkste kant! Het komt snel onbetrouwbaar over, maar wat ik al zei, eigenlijk is dat de grootste onzin, want dan zou iemand met dyslexie nooit wat op marktplaats kunnen verkopen omdat ze "onbetrouwbaar" zijn.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:41

Ik woon in Helmond, werk in Eindhoven. Wil het best voor je ophalen en alsnog verzenden?

Kan goed zijn dat de persoon dyslectisch en bijzonder enthousiast is idd, maar ik kan me voorstellen dat je je twijfels hebt.

Michelle0601

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 11:27

zodra het op de post zou gaan zou ik een track & trace nummer ontvangen.
Maar de twijfel kwam een beetje door de manier van typen.
Ineens allemaal hoofdletters etc.

Maar ik wacht geduldig af, zou het op z'n vroegst morgen moeten ontvangen...

Spiritdancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 11:40

Volgende keer gewoon vragen of ze de spullen onder rembours verzenden. Dan nog is het listig want er kan van alles (steen of gewoon troep) in het pakketje zitten maar het geeft toch iets meer zekerheid als je de gok wilt wagen. Als ze niet onder rembours willen verzenden weet je al genoeg dat het stinkt want als iemand echt van zijn spullen af wil dan is rembours ook geen probleem.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 11:43

nou ben nieuwsgierig gaat het ff volgen

Zapata

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 11:44

Spannend!! Snap de achterdocht ook wel hoor..maar idd zoals al vaker gezegt..niet van t ergste uitgaan..
En qua prijs..miss moest die gene dat inderdaad gewoon kwijt..
Zo heb ik vorig jaar een net 18inch veelzijdigheidszadel gekocht voor 75 euro,waarbij 2 dekjes zaten..(waarvan 1 van christ lammfelle)..puur omdat diegene er vanaf moest..

Hou ons maar op de hoogte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 11:51

Lijkt mij niet de nigerianen te zijn hoor ;) die hebben mij toen gemaild over mijn paard (dat was lachen, vooral wat ik terug heb gestuurd hihihi dat hij maar 3 benen had en vals was enz maar of ze hem toch asjeblieft wilde hebben... ja hoor :P ) en dat gaat heel anders.
Het hoeft geen oplichter te zijn, maar ik zou wel 3x nadenken voor ik een zadel op die manier zou kopen en op mn paard zou gooien.. kun je zooooveel verkeerd aan doen.

Michelle0601

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 12:15

ik gooi het zadel er ook niet zomaar op :D
Ik denk dat ik inmiddels wel van mijzelf kan zeggen dat ik wel kan zien of een zadel wel of niet past.
En mijn paard is niet de makkelijkste qua rug.... en veranderd hij nog steeds omdat hij pas sinds kort weer veel wordt gereden.... vandaar dat ik het nu nog probeer op te lossen met goedkopere zadels. anders blijf ik namelijk geld uitgeven aan dure zadels, en helaas... ik heb ook geen geldboom :s

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:24

Ik denk ook dat je de spullen gewoon gaat krijgen hoor.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:28

Waarom denk je dat je het niet zult ontvangen? Omdat de verkoper in HOOFDLETTERS typt? :+

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:36

Spiritdancer schreef:
Als ze niet onder rembours willen verzenden weet je al genoeg dat het stinkt want als iemand echt van zijn spullen af wil dan is rembours ook geen probleem.

Niet helemaal waar; ik weiger namelijk ook onder rembours te versturen. Reden is heel simpel, als het niet aangenomen wordt, mag de verzender alle kosten gaan betalen ;)