fuego3 schreef:xsenny schreef:ik begrijp ook eigenlijk niet waarom jij zo loopt te zeuren ?
het is toch zijn paard hij beslist toch ?
en het is heel normaal als je kijkt wat je allemaal met zijn paard mag doen en er niets voor hoeft te betalen.
dat jij het extra voer en ijzers en je lessen betaald .
Daarin tegen mag je blij zijn dat je met zijn paard cross mag rijden als je zelf de verz betaald ,
ik zou cross namelijk onder geen enkele afspraak toestaan .
ts heeft een probleem , hoezo is dit nu weer zeuren ?er zijn een aantal dingen waar ze tegen aan loopt , heeft dit met ons (bokkers) gedeeld , heeft de tips doorgenomen en heeft er iets mee gedaan.
dat jij er niet in kunt komen betekend nog niet dat ze zeurt![]()
ts mooi dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat er een hoop verhelderd is voor beide partijen.
het verhaal had 2 kanten , ik vind dat je wel heeel erg veel mag met je vz paard , maar de wardering er voor van de eigenaren uit lag er niet echt dik boven op , dus dan krijg je twijfels en scheve gezichten , die in dit geval weer gelukkig weer opgelost is , ga de volgende keer wat eerder kletsen met het boertje![]()
kun je trouwens niet nu al een contract opstellen over de koop van het paard voor in de toekomst ?
bedrag , jaartal van overname ? ed ,,
Ja dat is eigenlijk wel een goede om nu al te doen!!
er zijn een aantal dingen waar ze tegen aan loopt , heeft dit met ons (bokkers) gedeeld , heeft de tips doorgenomen en heeft er iets mee gedaan.
) ik zal hierin toch eens moeten gaan veranderen , maar dat kost tijd