Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
flyfly schreef:Als je iemand wilt die voor je 'klaar staat', moet je personeel nemen, en ja, die kosten geld.
Die meisjes laten zich tegenwoordig niet meer commanderen en als ze daar ook nog voor moeten betalen?! Dan vindt je dus niemand.
flyfly schreef:Dit is wat ik ook dacht door dit te lezen.
Ik vind dat je wel veel eist van zo'n meisje. Daar mag best wat tegenover staan. Je wilt een verzorgster zodat jij in het weekend lekker kunt gaan rijden. Straks met 2 pony's. Die meisjes moeten allemaal de hele week naar school en dan nog hun huiswerk maken. In de zomer gaat het misschien nog wel lukken 3 x in de week maar in de winter zijn de dagen gewoon te kort.
Als ik het zo lees heb je nog niet eens tijd om 1 pony de aandacht te geven die het verdient.
dazzy schreef:Eigenlijk wil een verzorgster tegenwoordig gratis rijden in ruil voor wat helpen uitmesten. En ze hebben tegenwoordig te druk met van alles en niks en zijn tegenwoordig erg verwend van die modepopjes, Logisch en ik vind het zo raar dat iemand moet betalen om andermans dier te mogen verzorgen.
ben ik het helemaal mee eens, de eigenaar is iemand nodig omdat ie t waarschijnlijk zelf niet aankan , (de verzorging en rijden) en dan moet iemand anders daar nog voor betalen ook? vind het grote onzin, zulke mensen mogen blij zijn dat ze iemand kunnen vinden die ze wil helpen, anders is het de boel verkopen.
).
Dat ik zelf neit rijd, dan heb ik dus geen tijd voor mijnpaard. En dan zou ik mijn verzorgster moeten betalen? kom nou

Citaat:Dit is wat ik ook dacht door dit te lezen.
Ik vind dat je wel veel eist van zo'n meisje. Daar mag best wat tegenover staan. Je wilt een verzorgster zodat jij in het weekend lekker kunt gaan rijden. Straks met 2 pony's. Die meisjes moeten allemaal de hele week naar school en dan nog hun huiswerk maken. In de zomer gaat het misschien nog wel lukken 3 x in de week maar in de winter zijn de dagen gewoon te kort.
Als ik het zo lees heb je nog niet eens tijd om 1 pony de aandacht te geven die het verdient.
jury schreef:Ze zijn zeldzaam.
Kinderen hebben het veel te druk, ouders ook.
Ik heb 2 jaar een hele enthousiaste gehad, maar die ging eng puberen.
Daarna is het eigenlijk alleen maar ellende.
Soms denk ik dat het wellicht helpt dat ze er iets voor moeten betalen. Blijkbaar hebben ze dat nodig om toch regelmatig te komen.
Meehelpen is bijna uitgestorven.
phormicola schreef:Ik vind ook niet dat er betaald zou moeten worden, wèl vind ik dat de verzorgster ook de minder leuke klusjes moet doen. En wat is minder leuk? Ik vind een stal uitmesten heerlijk! Ik denk dat als je echt van paarden houd, dat je dan ook de wat zwaardere taken leuk vind om te doen. Het is tenslotte allemaal voor het welzijn van het dier?
Als jij die dag op een paard rijd, moet je die dag ook gewoon de klusjes doen die erbij horen, vind ik, hoeveel dat er ook zijn, hoe zwaar die ook zijn. Dat hoort er nou eenmaal bij
Doe het graag voor ze, daar niet van, maar met plezier
Nee..
), en dat het vooral de eigenaren zijn die zeggen dat er haast geen goede verzorgsters meer te vinden zijn.