Tamara_H schreef:AnnemiekvM schreef:Ik vind het heel heftig dat jullie het oké vinden dat je paard 23 uur per dag in een stal moet staan. Het lijkt mij verstandig dat jullie je eens meer gaan verdiepen in het paard.
Wat dat betreft zou het niet gek zijn als mensen eerst een diploma moeten halen voordat ze een paard mogen aanschaffen. Ik vind het te gek voor woorden dat dit gebeurt.
Dat is u mening, maar dan mogen er op genoeg grote paarden bedrijven wat gaan gebeuren want daar komen paarden soms een hele dag hun box NIET uit.
Ook geregeld gebeurt op stages waar ik liep, en nee dat waren niet de minste bedrijven
Mijn paard staat dus als je gelezen hebt geen 23 uur op stal. Maar 1 uur buiten vrij (zomers 2á3) en dan nog zijn dagelijkse training en verzorging.
Joepie, hij staat "maar" 20 uur in z'n stal...........
Dat de halve paardenwereld in de sloot springt, is geen reden om daar maar klakkeloos achteraan te springen!
En die "niet de minste" stallen waar jij op doelt, zijn veelal niet de stallen die representatief zijn voor een correcte en verantwoorde omgang met paarden. Geen vergelijkingsmateriaal dus!
Het idiote gedoe rond die paarden waar meer geld voor neergeteld is dan mijn huis gekost heeft, heeft niks met paarden te maken, maar alles met financiele belangen (en haantjesgedrag).

. 

)