Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JamieShanin schreef:Joanne1987 schreef:beetje eigen schuld dikke bult dit... en ik denk zelf dat je weinig poot hebt om op staan... overal wordt gewaarschuwd voor dit soort dingen, daarom beter om idd persoonlijk te halen. heeft waarschijnlijk gewoon fotos van een ander zadel geplaatst. en idd, ze heeft met haar antwoord tegen jouw niets gelogen, alleen heb jij een ander beeld van gebruikssporen als de aanbieder... ik weet dat het kl*te is, maar zo werkt het wel...
niets gelogen???? sorry maar ze heeft een totaal anderzadel opgestuurd die totelos is...sorry maar dat is juist bedrog vind ik
ja het is een zwart zadel idd...
ik zocht bruin....

aafje87 schreef:over voor €50 geen zadel kunnen kopen dat goed is.
Ik heb genoeg heel goedkope zadels in mijn handen gehad, allemaal voor heel weinig geld op marktplaats/speurders/bokt etc weg kunnen halen.
Allemaal merk en voor heel weining. KN dressuur voor €60,- helemaal goed
Daaleman dressuur voor €30,- stip los, bij daaleman laten maken en controleren was €90 kwijt nu weer 100% in orde.
Kieffer VZH €45,- compleet met beugels en riemen, ook 100% in orde.
JC voor €75,- was werkelijk waar in absolute nieuwstaat! Volgens zadelmaker was er hooguit 20x mee gereden. (lichtbruin zadel zonder enige verkleuring bij de beugelriemen, dat zegt genoeg)
Max Benz €40,- helemaal in orde, in duitsland verkocht aan iemand voor bijna 20x het aankoop bedrag
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb of altijd geluk of ze zijn er gewoon te vinden.
Dus niet zeggen dat voor dat bedrag geen fatsoenlijk zadel is te vinden. Dat is absoluut niet waar, je moet alleen wel het risico durven nemen bij verzenden.
Ik kan het risico lijden, het is balen als het minder uitpakt maar dat is dan jammer.
Ik vind het dan ook niet eerlijk om iemand zo te lichten.
jaar en tja wegdoen voor 50 euro is een optie, gebruiken niet, want ik hou te veel van mijn paarden.
)