Ik kom bij deze stal al bijna 4 jaar.. en ik heb zelf stage gelopen bij deze stal.. en ik heb Aartje zelf in het echt mee gemaakt en haar paarden Stalker en Anjo ook. Ze kwamen inderdaad veel ste mager aan , en zijn erg opgeknapt maar ik heb Stalker ook ongeveer 4 a 5x in zien vallen dus dat hij weer magerder werdt, dus hij viel ook telkens in dus mischien is het ook logische om een keer een bloedonderzoek te gaan doen ofzo. Maar oke , ik liep er elke week 2x per week stage en regelmatig een stage week al die weken dat ik er was heb ik op de dagen dat ik stage had of stage week had , altijd ARJO EN STALKER UITGEMEST!!!!!!! En ik gaf ze in de ochtend hun voer en in de middag. Ik heb Aartje ook zelf over het terijn heen zien vliegen met Stalker , en heb ze elke keer dus met mijn stage ook op de wei gezet en de stal eigenaaresse liep met Stalker en ik met Arjo maar ik heb stalker heel vaak zien stijgeren en zien gericht zien maaien wat Sjembek dus zegt. En ook vaak genoeg door de bak zien gaan en horen schreeuwen tegen Stalker! En Aartje kwam ook maar een paar keer in de week langs want ik was er elke dag... dus ik zie altijd of hoorde wanneer en wie was geweest. En over die lekasje of hoe je dat schrijven mag

Ja en ik heb ze dus altijd uitgemest en ik ging heel vaak naar de stal eigenaaressen toe en laten zien dat ik de stallen van ARJO EN STALKER WEer helemaal leeg had gehaalt . Dus dat hij helemaal leeg was .
Dat was mijn verhaal.