mijn paard is ouder als ik dacht...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:53

Bliksem23 heeft het paard van TS gekocht zonder dat ze wist dat de leeftijd en naam niet klopt wat in het paspoort staat.

@ Bliksem, als koper heb je de onderzoeksplicht. Je had dus ook moeten nakijken of de gegevens wel kloppen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:56

Bliksem23: In haar profiel staat dat ts 14 jaar, heb jij ook met de ouders van ts gepraat, want mij lijkt het wel dat je zoiets doet, niet dat het ok is wat ze gedaan heeft .

bliksem23

Re: mijn paard is ouder als ik dacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:59

ik heb de ouders moeder gesproken die kwam mee toen ze haar kwamen brengen en garandeerde dat ze 13 was en gezond

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:03

ik heb xzenzah van haar gekocht in de papieren stond irma 13 jaar
zij vond xzenzah mooier ik heb deze naam ook aangehouden
de pony had zomerexeem en een dik been zag ik later van de zomer exceem hebben ze eerlijk gezegt kon ook niet anderes daar konden ze niet onderuit
ik heb de pony dom dom ook niet laten kunnen ik weet het wat een poedersuiker wijf ben ik
maar goed heb dus de dierenarts laten komen na die tijd
die zij al gelijk ze is ouder
haar dikke been was vocht en is aardig goed gekomen met rijden gaat het goed nu
haar zomer exceem gata ook goed ze heeft een goede deken en alles ziet er goed uit voel me wel genaait
maar goed ik neem me verantwoording wel en geef haar een goed thuis

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:04

bliksem23 schreef:
ik heb de ouders moeder gesproken die kwam mee toen ze haar kwamen brengen en garandeerde dat ze 13 was en gezond

Dat is natuurlijk helemaal niet netjes van ze. En ik begrijp dat je nu van streek bent. Maar je had eigelijk het paardje moeten laten keuren voor de aankoop.

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:06

Fijn dat je inziet dat het ook niet verstandig van je was om het paardje niet te laten keuren. Gelukkig gaat het nu wel goed met haar.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:06

Tja tegenwoordig moet je ook op bokt kijken als je een paard koopt :P Wat frapant dit

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:07

joliene schreef:
bliksem23 schreef:

Dat is natuurlijk helemaal niet netjes van ze. En ik begrijp dat je nu van streek bent. Maar je had eigelijk het paardje moeten laten keuren voor de aankoop.

ik weet het
dit alles is ook een enorme les
vindt het wel banketstaaf van deze mensen zo hard staan liegen in me gezicht

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:07

shilady schreef:
Tja tegenwoordig moet je ook op bokt kijken als je een paard koopt :P Wat frapant dit

ja toevalllig hoor
ik ging op google zoeken naar pony irma of pony xzenzah toen kwam ik hier

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:09

Ik vind wel dat ts zich diep mag schamen, eerst zelf een topic openen van ze hebben mij belazerd en dan net hetzelfde doen

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:10

Dat is natuurlijk ook heel erg. Dat neem je ook niet aan, dat mensen je voorliegen, maar helaas gebeurt dat constant. Je moet altijd heel goed opletten en niet direct alles aannemen van andere mensen. Als je nog een keer een paard koopt neem dan iemand met heel veel verstand mee. Ga er meerdere malen heen en ga erop rijden. Laat het paard keuren en laat het bloed ook controleren.

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:14

joliene schreef:
Dat is natuurlijk ook heel erg. Dat neem je ook niet aan, dat mensen je voorliegen, maar helaas gebeurt dat constant. Je moet altijd heel goed opletten en niet direct alles aannemen van andere mensen. Als je nog een keer een paard koopt neem dan iemand met heel veel verstand mee. Ga er meerdere malen heen en ga erop rijden. Laat het paard keuren en laat het bloed ook controleren.

ja ik heb hier zker van geleerd
en ga voortaan hulp vragen van mensen met verstand
ben nu wel heel erg benieuwt na de achtergrond van me pony
arm beestje
heb de vorige ijgenaar gebelt die in het boekje stond die kent geen pony zegt hij vaag verhaal ook
ging hem op google zoeken wat denk je oplichters uit deurne die bij radar zijn geweest met broodfok
zou zo graag zijn achtergrond kennen
heb een foto gezet van haar en me vorige pony op vermiste paarden hyves
mischien kunnen jullie kijken me gebruikers naam onder welke ik de advertentie heb gezte is rastalove23

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:14

Arm paard van hot naar her.

Ik vind het wel super dat ze bij Bliksem23 mag blijven, dat zij haar ook niet weg doet maar wel een blijvend tehuis geeft +:)+ Ondanks dat ze ouder blijkt!

Stom allebei dat je dr niet hebt laten keuren, goede les voor de volgende keer dus! Maar van TS vind ik het frappant dat ze nu precies hetzelfde flikt bij een ander. Echt schaamteloos....

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:22

Dat vind ik ook suus. TS was er helemaal kapot van en boos er over en dan flikt ze hetzelfde bij iemand anders.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:23

ik ben benieuwd of ts nog op bokt durft te komen

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:23

ik vind het heel erg dat de TS het zelfde bij een ander doet als dat haar is geflikt.
maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of er al eens naar het chip-nummer is gekeken en hoe oud ze nou eigenlijk is.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:25

bliksem23 schreef:
de pony had zomerexeem en een dik been zag ik later van de zomer exceem hebben ze eerlijk gezegt kon ook niet anderes daar konden ze niet onderuit
ik heb de pony dom dom ook niet laten kunnen ik weet het wat een poedersuiker wijf ben ik
haar zomer exceem gata ook goed ze heeft een goede deken en alles ziet er goed uit voel me wel genaait

Niet voor 't een of het ander hoor, maar ik vind jouw taalgebruik en schrijfstijl niet echt bijzonder volwassen overkomen,
daarbij zeg je dat je een 'poedersuiker wijf' bent en in je profiel staat dat je een man van 50 bent....je bent toevallig geen vriendinnetje van TS???

Of ga ik nou echt helemaal op in de complottheorieen??

Edit: typefout
Laatst bijgewerkt door ashley1 op 18-07-10 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:25

bliksem23 schreef:
liljebo schreef:

Tja... dan zou ik zeggen dat die vrouw wellicht niet weet waar ze aan begint en op haar beurt wordt bedonderd?

je weet de leeftijd van het paard niet eens... chipnr is nog niet gecontroleerd
-paard heeft tijd geleden in spijker gestaan en heeft straalbeen en diepe buigpees doorboort en is kreupel geweest... schade is permanent
-paard was eerder kreupel en stelde zich toen vlgs ts erg aan (4 maanden voor spijkerincident)
-paard heeft knobbel op de rug

-paard loopt doorlopend rondjes in de wei zonder te stoppen
-paard heeft zomereczeem

Of moeten we niet alles geloven wat in je eerdere topics en in dit werd geschreven?
Naam paard in je profiel is overigens noch de naam in de pas, noch de naam die de handelaar het paard gaf... maar goed... dat kan natuurlijk.
Maar voor het overige heb ik mijn vraagtekens.

ik wordt steeds bozer en bozer
ik heb een gezonde pony gekocht volgens hun wat is dit ik ga echt wel aangifte doen
ik heb haar gekocht voor me dochtertje van 3 zodat ze als ze 7 is er mee kan gaan rijden
en ik zelf tot die tijd recreatief en wedstijden
nu ben ik zooo boosss ben gewoon zwaar bedonderd
en ze wist het ik ga deze site ook gebruiken als bewijs bij de rechter
de pony heeft het super goedf nu en ga haar 0ook niet weer weg doen zo ben ik niet maar ik ben zwaar verdietig nu

Het vet gedrukte gaat wel over een ander paard

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:26

ashley1 schreef:
bliksem23 schreef:

Niet voor 't een of het ander hoor, maar ik vind jouw taalgebruik en schrijfstijl niet echt bijzonder volwassen overkomen,
daarbij zeg je dat je een 'poedersuiker wijf' bent en in je profiel staat dat je een man van 50 bent....je bent toevallig een vriendinnetje van TS???

haha idd

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:29

Dat taalgebruik valt mij ook een beetje op. Een leeftijd van 50 lijkt me daar ook niet helemaal bijpassen.

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:29

ashley1 schreef:
bliksem23 schreef:

daarbij zeg je dat je een 'poedersuiker wijf' bent en in je profiel staat dat je een man van 50 bent....je bent toevallig geen vriendinnetje van TS???

Edit: typefout

nou dat komt omdat ik ook een ber heb geplaats en door veel bok gebruikers voor alles en nog wat werdt uitgemaakt
ik denk ben jullie allemaal dan even voor hahaha ik weet dat ik dom geweest ben
ook me leeftijd in me profiel klopt niet ik ben 28 en zker geen vriendin
heb de pony via mp gekocht

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:30

Nee he?!

Ik weet niet hoor, maar 't riekt een beetje naar een paar 14-jarigen die iets teveel Penny's hebben gelezen ;)

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:32

ashley1 schreef:
Nee he?!

Ik weet niet hoor, maar 't riekt een beetje naar een paar 14-jarigen die iets teveel Penny's hebben gelezen ;)

denken jullie nu dat ik loop te liegen \
mooi is dat zeg zit hier serieus me verhaal te doen
kijk anders op vermiste paarden hyves en een foto van xzenzah erop gezet
ik sta er onder de naam rastalove

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:33

Waarom wordt er nou weer gelijk gedacht dat het nep is.

Ik vind dat eigenlijk nog veel irritanter en triester..

Dit kan heel goed iemand gebeuren en er zijn zo veel mensen van 30 met een zeer slechte interpunctie en/of grammatica.....

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:33

Ashley ik ben ook gaan twijfelen en kwam toch aardig wat tegenstrijdigheden tegen toen ik de berichten van bliksem ging lezen

in een ander topic wordt geschreven dat de pony 16 is? [VS] wat zouden jullie bij voeren aan een pony van 16 jaar?
En weer een ander topic wil je hij/zij de pony's rijden als 28 jarige, terwijl in het profiel staat dat hij/zij 50 is? [WD-V] ik ben 28 en wil met me pony starten bij apeldoornse
bliksem komt op bokt met de vraag welke pony hij/zij zal kopen, dus had toen Irma nog niet gekocht, twijfelt dan nog tussen een 13 jarige en een 20 jarige (waar kennen we die leeftijden toch van?) bliksem23 @ [TAO] pony kopen welke leeftijd?

enfin ik kreeg gewoon een raar onderbuikgevoel en ben maar eens detective gaan spelen.
Ik zal nu bliksem wel over me heen krijgen, want ik heb ook zeer krachtige termen voorbij zien komen in de topics over het dikke been van het paard.