Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

joliene schreef:bliksem23 schreef:ik heb de ouders moeder gesproken die kwam mee toen ze haar kwamen brengen en garandeerde dat ze 13 was en gezond
Dat is natuurlijk helemaal niet netjes van ze. En ik begrijp dat je nu van streek bent. Maar je had eigelijk het paardje moeten laten keuren voor de aankoop.

joliene schreef:Dat is natuurlijk ook heel erg. Dat neem je ook niet aan, dat mensen je voorliegen, maar helaas gebeurt dat constant. Je moet altijd heel goed opletten en niet direct alles aannemen van andere mensen. Als je nog een keer een paard koopt neem dan iemand met heel veel verstand mee. Ga er meerdere malen heen en ga erop rijden. Laat het paard keuren en laat het bloed ook controleren.
bliksem23 schreef:ik heb xzenzah van haar gekocht in de papieren stond irma 13 jaar
zij vond xzenzah mooier ik heb deze naam ook aangehouden
de pony had zomerexeem en een dik been zag ik later van de zomer exceem hebben ze eerlijk gezegt kon ook niet anderes daar konden ze niet onderuit
ik heb de pony dom dom ook niet laten kunnen ik weet het wat een poedersuiker wijf ben ik
maar goed heb dus de dierenarts laten komen na die tijd
die zij al gelijk ze is ouder
haar dikke been was vocht en is aardig goed gekomen met rijden gaat het goed nu
haar zomer exceem gata ook goed ze heeft een goede deken en alles ziet er goed uit voel me wel genaait
maar goed ik neem me verantwoording wel en geef haar een goed thuis
bliksem23 schreef:liljebo schreef:
Tja... dan zou ik zeggen dat die vrouw wellicht niet weet waar ze aan begint en op haar beurt wordt bedonderd?
je weet de leeftijd van het paard niet eens... chipnr is nog niet gecontroleerd
-paard heeft tijd geleden in spijker gestaan en heeft straalbeen en diepe buigpees doorboort en is kreupel geweest... schade is permanent
-paard was eerder kreupel en stelde zich toen vlgs ts erg aan (4 maanden voor spijkerincident)
-paard heeft knobbel op de rug
-paard loopt doorlopend rondjes in de wei zonder te stoppen
-paard heeft zomereczeem
Of moeten we niet alles geloven wat in je eerdere topics en in dit werd geschreven?
Naam paard in je profiel is overigens noch de naam in de pas, noch de naam die de handelaar het paard gaf... maar goed... dat kan natuurlijk.
Maar voor het overige heb ik mijn vraagtekens.
ik wordt steeds bozer en bozer
ik heb een gezonde pony gekocht volgens hun wat is dit ik ga echt wel aangifte doen
ik heb haar gekocht voor me dochtertje van 3 zodat ze als ze 7 is er mee kan gaan rijden
en ik zelf tot die tijd recreatief en wedstijden
nu ben ik zooo boosss ben gewoon zwaar bedonderd
en ze wist het ik ga deze site ook gebruiken als bewijs bij de rechter
de pony heeft het super goedf nu en ga haar 0ook niet weer weg doen zo ben ik niet maar ik ben zwaar verdietig nu
ashley1 schreef:bliksem23 schreef:ik heb xzenzah van haar gekocht in de papieren stond irma 13 jaar
de pony had zomerexeem en een dik been zag ik later van de zomer exceem hebben ze eerlijk gezegt kon ook niet anderes daar konden ze niet onderuit
ik heb de pony dom dom ook niet laten kunnen ik weet het wat een poedersuiker wijf ben ik
haar zomer exceem gata ook goed ze heeft een goede deken en alles ziet er goed uit voel me wel genaait
Niet voor 't een of het ander hoor, maar ik vind jouw taalgebruik en schrijfstijl niet echt bijzonder volwassen overkomen,
daarbij zeg je dat je een 'poedersuiker wijf' bent en in je profiel staat dat je een man van 50 bent....je bent toevallig een vriendinnetje van TS???
Of ga ik nou echt helemaal op in de complottheorieen??

ashley1 schreef:bliksem23 schreef:ik heb xzenzah van haar gekocht in de papieren stond irma 13 jaar
Niet voor 't een of het ander hoor, maar ik vind jouw taalgebruik en schrijfstijl niet echt bijzonder volwassen overkomen,
daarbij zeg je dat je een 'poedersuiker wijf' bent en in je profiel staat dat je een man van 50 bent....je bent toevallig geen vriendinnetje van TS???
Of ga ik nou echt helemaal op in de complottheorieen??
Edit: typefout
ashley1 schreef:Nee he?!
Ik weet niet hoor, maar 't riekt een beetje naar een paar 14-jarigen die iets teveel Penny's hebben gelezen