Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KoudbloedKim schreef:Maar bij mij is het zelfs na de derde keer niet goed afgeleverd, terwijl ik toch heel duidelijk was in wat ik wou (en besteld had).
Uiteindelijk heb ik dus zelf de verzendkosten moeten betalen en dat is gewoon not done.
Het is nu misschien 'opgelost' omdat ik niet voor de derde keer iets terug stuur, maar dit zeker niet naar mijn tevredenheid.
Dit is ook het laatste wat ik erover zeg..
Heb geen zin om deze mooie dag te laten verpesten.
breezy302 schreef:@Gangster. Er zijn gewoon heel veel fouten gemaakt. Ja fouten maken is menselijk maar dit zijn er erg veel en je zal veel klanten kwijtraken en mislopen door dit topic, omdat de fouten ook niet eens goed opgelost zijn.
Asyaa schreef:@Gangster
Ja en nee.
Waarschijnlijk (nouja, eigenlijk zeker) heb je veel meer tevreden klanten dan ontevreden. Helaas als er een topic geopend word in de trend van 'belazerd door webshop X' trekt dit veel meer mensen dan een topic als 'goeie service'.
Gangster schreef:Uiteraard gaan wij hierdoor klanten verliezen.
Helaas geldt dat voor iedere website die hier door de mangel gehaald worden.
Misschien is het een optie om een topic te openen van tevreden klanten.
Dat zijn er zeker vele malen meer!!

Gangster schreef:Ik tel er wel ietsje meer dan 5!Ik ben blij voor diegene waar niks slecht over is geschreven
Echter gaat het hier over 5 personen die niet tevreden zijn

KoudbloedKim schreef:Gangster schreef:Ik tel er wel ietsje meer dan 5!Ik ben blij voor diegene waar niks slecht over is geschreven
Echter gaat het hier over 5 personen die niet tevreden zijn
1: Twinklebel
2: Bellona_K
3: Schorppie
4: Uprica
5: Jannyman
6: Mariekie
7: Elanor
8: Bluebell
9: Blackstar
10: KoudbloedKim (ikzelf dus)
11: Silence
12: Biancavos
13: 00Peetje00
14: BertBaley
15: Miss_Petit
Misschien een beetje kinderachtig om het zo neer te zetten, maar misschien gaan je ogen dan wat meer open.
KoudbloedKim schreef:Pardon? Een cap van 130 voor 90 euro??
Ik heb hem inderdaad voor 90 euro gekocht, maar dat was omdat jij hem in de aanbieding had!
Wel even eerlijk blijven hè!
De cap heb ik inderdaad mee gestuurd, maar dit ook omdat hij veel te groot was.
En wat voor 'andere toegevoegde order'? Dat wil ik wel eens weten.
Het dekje had ik na 3 keer eindelijk, maar niet in de dressuurmaat die ik besteld had.
En nee, de pb'tjes van jou heb ik niet meer bewaard aangezien ik niet constant aan je herinnerd wil worden als ik in mijn postvak in kijk.