Ik hoop toch wel dat hij vlak bij de makro komt Zo krijg je veel mensen die inkopen doen voor maneges eventueel. En kom ik ook wat vaker Ben gisteren nog in Drachten geweest, jee wat een pokke eind zeg.
Hoop eerlijk gezegt niet vlakbij de petxl, die vindt ik echt op een verschrikkelijke locatie zitten.
Valt toch wel mee? Hoe kom je anders bij de makro? Bij de rotonde bij het gebouw met de kettingen langs toch? Nog geen 2 minuten verder rijden zit de PetXL. Al moet ik zeggen dat de bereikbaarheid van beide industrieterreinen met het verdwijnen van de stoplichten wel minder is geworden....
voor mij is de makro erg dicht bij! kan ik bijna heen lopen, de pets xl is idd wel minder goed te bereiken vind ik persoonlijk. maar zou ook een super locatie zijn. Bij de makro in de buurt heb ik volgens mij niet echt gebouwen zien leeg staan
Het meest gunstig voor EJ zou in mei zijn, net voor het 'het-is-mooi-weer-dus-we-kunnen-weer-van-alles-met-de-paarden-doen-en-er-komen-weer-diverse-evenementen-zomerseizoen', alle paardenmensen weer helemaal los
Of dat te realiseren valt is dan weer deel 2
wouterpaard
Geplaatst: 21-04-10 22:52
Ik kom elke dinsdag en donderdag langs de euh makro kant (vanaf en naar hoogezand) zit aldoor al te loeren of er geen spandoek hangt van hier komt EJ
Lokatie nog niet bekend? Ik vind Drachten overigens niet zo erg, het is natuurlijk vrij ver, maar ik kom geregeld toch met de auto langs Drachten. En wat niet in de showroom staat kunnen ze zo uit het magazijn halen.
Ik vind groningen toch een stuk fijner. Alleen mijn portomonnee vind dat niet zo fijn Kom er langs als ik naar m'n werk rijd, dus zal vaak genoeg me in moeten houden.