maar: ieder z'n mening !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
superwoman schreef:sallandval schreef:Mijn conclusie: de betere ruiters die willen trainen gaan niet betalen voor een verzorgpaard.. de mensen die graag iets goekoper willen rondhobbelen dan op een manege wel.
Hopelijk trekken de paarde-eigenaren die een bijrijder zoeken hier hun eigen conclusies uit.
is idd zo, echter kom je maar zelden "betere ruiters" tegen, want de zijn meestal nooit zoekende - die krijgen ze al aangeboden.
ilse86 schreef:Ik wil mezelf geen 'betere' ruiter noemen, maar ook met de inzet van de eigenaar zijn we wel meer op één lijn gekomen. Ik kwam daar als manegeruiter. Zij heeft me af en toe geholpen/les gegeven. Mede daardoor (en de privélessen die ik nam van een vrouw die GP heeft gereden) ben ik beter gaan rijden. Als je, als eigenaar, tijd en zin hebt, kun je je bijrijder veel leren. Ik heb enthousiast haar adviezen opgevolgd. Zij kent haar paarden immers door en door en weet waar ze super op reageren. Nu kan ik er aardig mee uit de voeten. Nog niet op het niveau waarop zij het paard had, maar het gaat al lekker die kant op. Soms moet je ook een beetje vertrouwen hebben in de bijrijder. Ik was allang blij dat ik t zo voor elkaar had. Ik heb zelf geen geld en ruimte voor een paard, dus aan inzet geen gebrek. Denk dat dit voor meer bijrijders geldt.
Ik zal niet weten waar ik zo'n supermerrie weer zal vinden
(Nee, ik ben niet verliefd
)