Paintless schreef:hoest nu dan? ik heb het even mee gelezen, maar vind het wel schandalig wat er gebeurt.. pff. ik zou helemaal gek worden hoor.
ze is ook geen goed voorbeeld voor haar dochter. dat je zomaar een ander zijn dier kan onteigenen. werkelijk hoor.
25 feb vind ik ook wel lang. je hebt nog niets van haar gehoord? denk t niet, want dat is een beetje kort dag.
Bedankt voor je reactie

Een dier onteigenen kan ze niet maar ze kan de dierenartskosten allemaal door rekenen aan mij waardoor het voor mij bijna onmogelijk is om mijn diertje te betalen. Ik had een termijn tot 25 januari gezet dus dat valt beter mee dan februari
Ik heb er nog niets van gehoord maar ik verwacht dat de brief nog niet geleverd is. Maandag ga ik voor de zekerheid eens luisteren bij het postkantoor of er een mogelijkheid is om de brief wat later te sturen. Waarschijnlijk gaat dit niet mogelijk zijn maar ik kan altijd proberen he
[/quote]Nou weet ik niet hoe dat bij jullie gaat maar hier gooi je een brief op de post en die word de volgende dag bezorgd... En aangetekend idem...[/quote]
Ja maar dan komen ze in de ochtend aan de deur om de brief te leveren en als je niet thuis bent proberen ze het nog eens en dan nog een keer en dan moet je hem gaan halen in het kantoor. Aangezien zij moet gaan werken voor de postbode komt, moet ze de brief gaan halen. en ik heb hem vrijdag op de bus gedaan dus zal hij nog niet aangekomen zijn normaal... als ik een boos telefoontje krijg met een uitleg dat ik hem niet terug krijg dan ga ik meteen naar de politie om mijn pony te gaan halen. Geeft ze hem niet mee dan hoop ik dat de politie toch in actie gaat schieten! Ik ga maandag voor de zekerheid horen bij de politie wat zij eventueel in zo'n geval kunnen en mogen doen. En dan is het een beetje op goed geluk he.
ik kijk er al naar uit.
Ik zal ze voortaan oplichter noemen
Ik zou het niet over mijn hart krijgen om de pony te halen wanneer het dochtertje thuis is
Eigenlijk zou ik alleen aan mezelf mogen denken in dit geval maar dat valt me toch zwaar hoor!