Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:annelinnie schreef:Ik kom net terug uit zweden en heb daar zo veel trailers gezien in een halve meter sneeuw (en een gladde maar geschoven weg)! ik heb er echt met verbazing naar staan kijken.. maar wat wel zo is dat daar iedereen met spijkerbanden rijd.. ik weet niet of die ook achter de trailer zitten.. me pa en ik dachten van niet omdat de auto toch het trekpaardje blijft en die de boel recht moet houden..
ik blijf het onverstandig vinden..
Correctie, je MOET met spijkerbanden rijden in Zweden! En nee, ik zou niet verbaast zijn als die Zweden ook spijkerbanden onder de trailer leggen. Het voorkomt namelijk wel dat ie opzij gaat schuiven.
Besef daarnaast dat dit weer in Zweden de normaalste zaak van de wereld is. Ze weten daar niet beter en doen dus gewoon hun ding waar hier in NL onmiddellijk de grootst mogelijke paniek uitbreekt en iedereen de meest idiote toeren uit gaat halen, in plaats van gewoon iets voorzichtiger doen.
Nikka schreef:Rondom Utrecht / de Bilt zijn ze prima hoor. Alleen binnendoor wegen is vaak niet gestrooid.
annastasia schreef:Tja, en nu is het weer prut wat uit de lucht valt.
Vanmiddag was het droog, maar als ik nu naar buiten kijk is er al weer een laagje bijgevallen.
Ik moet zo'n 15 km met de trailer waarvan zo'n km met paard.
M'n vriend zegt me niet te gaan, ja en nu ga ik weer twijfelen.