Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jacqii schreef:als het kan waarom niet?
en buiten staan, er zijn genoeg paarden die niet naar buiten gaan. bij ons op stal is er alleen een paddock maar daar kan mijn verzorg paard niet in omdat die door het hek heen rent en naar stal gaat. als hij elke dag in het bos gereden word. en stalletje heeft zn eten en aandacht krijgt die die verdient. Prima! als de buurt het ook geen probleem vind, zou ik gewoon even kijken met de gemeente of het een optie is!
montoya schreef:vind mishandeling ver gezocht !!!!!
Vjestagirl schreef:montoya schreef:vind mishandeling ver gezocht !!!!!
Wat is het dan als je je paard zijn natuurlijke behoeftes ontzegt?
-Eten is een natuurlijke behoefte, als je je paard die ontzegt is het mishandeling.
-Drinken is een natuurlijke behoefte, als je je paard die ontzegt is het mishandeling.
-Lopen is een natuurlijke behoefte, als je je paard die ontzegt is het............
-Contact met soortgenoten is een natuurlijke behoefte, als je je paard die ontzegt is het ...............
montoya schreef:vind mishandeling ver gezocht !!!!!
montoya schreef:ga niet verder op een discusie in . denk ook dat we offtopic gaan .
iedereen doet het beste wat in zijn macht ligt .
ik denk dat er dan heel veel paarden"' mishandeld"' worden
SasJumper schreef:mja ze heeft geen andere paarden bij haar in de wei...
montoya schreef:ga niet verder op een discusie in . denk ook dat we offtopic gaan .
iedereen doet het beste wat in zijn macht ligt .
ik denk dat er dan heel veel paarden"' mishandeld"' worden
Ninx schreef:SasJumper schreef:mja ze heeft geen andere paarden bij haar in de wei...
Dat is inderdaad niet fijn voor jouw pony, het voelt voor haar zoals het voor jou zou voelen op een onbewoond eiland zonder mensen om je heen. Maar wel voldoende eten en drinken.
Dan wordt je toch ook erg ongelukkig.
Het enige verschil is dat jij het kunt zeggen, je pony niet...
montoya schreef:kan en laat mijn paard ook elke dag na de stapmolen en het rijden cq longeren in de padock lekker rennen . maar dan nog staat hij wel 20 uur op stal .
maar aan stalpaarden en aan weidepaarden zitten voor en nadelen
SasJumper schreef:mja ze heeft geen andere paarden bij haar in de wei...
bella1wjnmk schreef:dat is ook wel weer waar , maar ik zou hem dan echt wel een paar uurtjes in een bak laten met misschien andere paardjes.