Ik snap de TS wel, die wil haar verhaal kwijt, maar ik zou het nooit gedaan hebben
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
LoveBaileys schreef:Ik heb even het verhaal van de TS gelezen en van de persoon in kwestie
(Hier doe ik verder geen uitspraak over, alleen wél, dat de gene die hem gecastreerd wou hebben op ongeschreven regel vanzelfsprekend voor de onvoorziene kosten op moet dragen betreft de castratie! )
Zelf heb ik ook een pony gekocht bij scharrelei ( haha hoe kom je dr bij meid)
Deze pony kreeg eerder teveel eten dan te weinig...
Om het geld heeft ze het ook niet gedaan want geloof dat ik dr mee heb gekregen voor 1/3 de van de vraagprijs..omdat ze er een heel goed gevoel bij had en wist dat de pony goed terecht zou komen bij mij.
Ook is ze nog een x langs geweest bij mij om te kijken hoe het met de pony ging...
Nee ze is niet slecht voor paarden en Nee ze doet het al helemaal niet om de centen
MizzMontana schreef:Wow heftig verhaal..
Was het paard kort voordat je kwam halen gecastreerd? Het is namelijk wel mogelijk dat er zwelling op treed enkele dagen na de operatie.
Als de operatie op haar naam is gebeurd kan het nooit op jou naam naar de deurwaarder gaan en zal ze echt zelf moeten betalen. De kliniek is trouwens de enige die het naar de deurwaarder kan doen, en hiervoor heb je volledige adres gegevens met voorletters nodig van de opdracht gever.
Heb je nu wel de papieren en het paard al op jou naam gezet?
Eejj schreef:En ik heb er ook ingezet dat we het er dan ook nog wel even over kunnen hebben dat ik nog extra kosten heb moeten maken omdat ik ook nog een DA erbij heb gehad..
Alane schreef:stamboekpapieren en paspoort zijn beide geen juridisch bewijs van eigendom, koopcontract weet ik eigenlijk niet... immers is dat ook maar van korte duur... als ik nu koop met koopcontract en over een uur verkoop zonder, dan zou ik dus nog steeds de eigenaar zijn...
Sorriso schreef:je hebt haar al gematst met die stalkosten, wat ze ook al niet aangegeven had.
wendyashley schreef:Beetje vreemd allemaal, hoe kan een rekening na 3 maanden in ene duurder uitvallen??? heeft ze soms zelf niet betaald en nu een incassobureau aan haar kont hangen?
Jij hebt in ieder geval bewijs dat je alles keurig hebt betaald, nu nog een kopie van de gemaakte kosten als bewijs van de dierenarts en dan sta jij volgens mij toch heel sterk tegenover deze verkoper
Eejj schreef:Het paard was van het meisje van 16/17. Maar daar stond niets over in het paspoort , hij staat nog op naam van de fokker. Wat tevens haar staleigenaar is/was. Ze heeft hem toen die 5 maand oud was gekocht , omdat hij anders weg zou gaan. De fokker heeft al die tijd de papieren gehouden.
Ik ga inderdaad maar eens een telefoontje doen naar een kennis die daar verstand van heeft..
Op het mailtje heb ik tot nu toe nog geen reactie..