Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
had een dagopleiding gehad was wel vermoeiend mar ging heel goed! alleen ben ik de 1e keer gezakt door de eximinator... in het gesprekje zei die al ooo je hebt pas een maand je rijbewijs... en ja toen wist ik het wel. er ging gewoon niets fout en had nog beter gekeken dan met het lessen en hij zei ja je hebt nog wat weinig gespiegelt. nou dat was gewoon niet waar 

!
Heb voor mijn idee wel heel betaald, lees hier toch veel lagere prijzen maar goed is nu al betaald dus helaas pindakaas
! Idd, examinatoren pakken expres de smalle en drukke straatjes naar het schijnt. Dit om te kijken of je wel goed beseft dat je niet zomaar ff langs een fietser kan rijden, en het kijken is ook belangrijk. Ook al kom je er nooit met een paardentrailer kan je natuurlijk ook met een andere aanhanger juist wel daar moeten komen is hun denkwijze
Ben blij dat je het maar 1 keer hoeft te doen tijdens je examen en dat een examinator lekker z'n mond houd
Heb me wel al opgegeven, maar helaas nog geen datum!
.
. Ik ga morgen een afspraak maken, goed dat ik dit topic zie, stok achter de deur.