En daarom wordt er ook om uitleg gevraagd, zodat men beter weet hoe de situatie voor je is. Niet gelijk zo sputteren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IniminiLover schreef:tuurlijk doet mij het wat ,,daarom is het zo moeilijk , en met die meisje die er een moord voor doen dat snap ik maar ik ben opgegroeit met paarden op de boerderij enzo en mijn zus heeft dan wel spring paarden , das voor het geval mensen zeggen dat ik een verwend nest ben ..

IniminiLover schreef:MyHorseGirl schreef:Tja, moeilijk. Hecht je veel waarde aan je fjord? Heb je het er wel voor over om je fjord je verkopen voor een springpaard? Zoals al eerder gezegt, er zijn een aantal mensen hier op bokt die alles met hun fjord doen.. Zoals GinnyBanshee. Zoek haar profiel maar is op met de zoekfunctie...
Ja ik hecht wel veel waarde aan hem ja
Guernica schreef:IniminiLover schreef:tuurlijk doet mij het wat ,,daarom is het zo moeilijk , en met die meisje die er een moord voor doen dat snap ik maar ik ben opgegroeit met paarden op de boerderij enzo en mijn zus heeft dan wel spring paarden , das voor het geval mensen zeggen dat ik een verwend nest ben ..
Och wat zielig nou.
Ik kan er best inkomen als je hem weg wilt doen omdat de klik er niet is of omdat je hem gewoon eigenlijk niet zo leuk vind.
Maar de hele onzin dat hij weg moet voor een echt springpaard als je zelf nog niet eens redelijk kan springen...
IniminiLover schreef:Nee, maar jullie snappen mijn hele situatie niet ,, je weet niks van mij en begint steed te zeuren dat ik verwend bent enzo ,z eg zo iets pas als je echt weet wat er speelt ,,
_Micha_ schreef:De enigste reacties de de TS waardeerd zijn reacties van mensen die zeggen dat ze haar snappen. De andere mensen zeuren, nou dan heeft ze haar keuze toch al bijna gemaakt?
TS: Léés even, ik heb volgens mij 1 keer gezegt dat ik vind dat het verwend OVERKOMT niet eens dat je het bent. Je moet je niet zo aangevallen voelen zeg
En voor de 2e keer, wát wil je dan bereiken? tot waar wil je komen?
Pannie schreef:even heel iets anders; als ik het goed lees, heeft jou zus meerdere paarden. Nu dus mijn vraag heeft ze die zelf betaald of ook van ouders gehad? anders is het in mijn ogen heel krom dat jij je fjord die je notabene van je opa hebt gehad weg moet doen voor een ander paard terwijl je zus er wel meerdere heeft..? Imo vind ik dat niet fair van jou ouders.. Als jou zus ze wel zelf heeft gekocht dan heb ik niets gezegd
Yinka schreef:Zo ver ik heb begrepen heb je nog nooit een springwedstrijd gereden.
Je moet niet denken dat als jij een springpaard koopt, dat het je dan wel allemaal gaat lukken. Springpaarden zijn over het algemeen paarden met pit. ( Ik heb het over het algemeen, je hebt ook rustige paarden) Je lift niet mee op een paard, maar je moet het sturen, tempo bepalen, goede lijnen rijden. En die dingen kan je prima leren op elke paard, elke ras. Want je hoeft daarvoor niet de hoogte in.
Dus verdiep je eerst in de springsport, ga lekker met je fjord aan de gang. Realiseer je ook wat voor emotionele waarde aan je fjord zit...
x_Anne_x schreef:IniminiLover schreef:Nee, maar jullie snappen mijn hele situatie niet ,, je weet niks van mij en begint steed te zeuren dat ik verwend bent enzo ,z eg zo iets pas als je echt weet wat er speelt ,,
Nee wij snappen de situatie niet. Maar je doet ook geen moeite om die ook maar een klein beetje uit te leggen.
En niemand zeurt. Iedereen geeft keurig zijn mening en adviezen en jij slaat ze allemaal in de wind. Ja op dat moment kom je verwend over.
Guernica schreef:Tja, het is gewoon allemaal een vooroordeel over de fjord.
Nou zijn fjorden ook niet rasechte springwezens maar ze kunnen wel degelijk wat, en het is echt niet zo dat jij op je huidige niveau te goed bent voor een fjord.