BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

I_S_L

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:47

Heb hem ook weer binnen gekregen. Baal er ook van dat we nu ineens de Dressuur erbij krijgen. Vind het geen leuk blad :n
Erg jammer dat de BIT nu nog maar 8 keer komt ipv 11..
Hoop dat ze er verandering in willen brengen. Zeer pakkende brief Jeddah !

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:06

Ik las het ook al en ondanks dat ik dressuur wel een leuk blad vind heb ik er niet omgevraagd om 3x minder bit te krijgen. Daarnaast heb ik in augustus al betaald, en zou dus in verhouding nu een aantal maanden teveel betalen. Als ik per 1 januari een abonnement neem betaal ik 12,- minder, krijgen wij als abonnementhouder dat geld terug?
Ik was al van plan de bit op te zeggen en ga dat nu zeker weten doen. Ze hadden eerst een brief moeten sturen en dan pas de veranderingen moeten doorvoeren en niet andersom.

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:15

Klopt, ze hebben dit niet goed aangepakt.....

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:25

Ik heb de Bit toevallig om een andere reden al opgezegd, dat betreurden ze heel erg bij Bit, als ik hun mailtje mag geloven...

Maar als ik het zo hoor, heb ik dat dus precies op het goede moment gedaan.
Ik vond het Dressuurtijdschrift overigens wel een erg leuk tijdschrift, maar het gaat erom dat ze niet bij Bit hoeven te bepalen wat ik wel of niet ga lezen.
Als ik Dressuur wil, koop ik die wel, ik had toch een abonnement op Bit?

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:40

Ik heb zojuist ook een mail gestuurd en daarin mijn teleurstelling duidelijk gemaakt. Ook heb ik om uitleg betreffende het abonnementsgeld gevraagd, want ik heb immers een abonnement wat ik in oktober al heb betaald, dus de volle mep. Ik ben heel benieuwd wat het antwoord van hun kant zal zijn.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:55

suffie schreef:
Ik heb zojuist ook een mail gestuurd en daarin mijn teleurstelling duidelijk gemaakt. Ook heb ik om uitleg betreffende het abonnementsgeld gevraagd, want ik heb immers een abonnement wat ik in oktober al heb betaald, dus de volle mep. Ik ben heel benieuwd wat het antwoord van hun kant zal zijn.

Vind ik ook interessant heb namelijk ook in september betaald, dus ook de volle mep. Volgens mij worden ze overspoeld met mailtjes :D

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 10:13

Als ze het nu in n apart blad over dressuur gaan hebben, komt er in de Bit vast minder over (en meer reclame?)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:51

ik heb hem helaas nog niet gehad maar denk er ook over om op te zeggen en dan in de winkel te kopen. Het is een duur blad en dressuur was wel aardig maar ik vind bit leuker.
ik heb wel het idee dat er meer reclame in zit de laatste tijd. Veel bladvulling.
ik hoop dat hij er vandaag of morgen is. Wel laat trouwens heb hem altijd op vrijdag of zaterdag.

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:57

amanda2 schreef:
(en meer reclame?)

Dat vraag ik me af. Bladen zijn gedeeltelijk afhankelijk van het aantal lezer cq abonnees, maar nog veel meer van het aantal adverteerders. En aangezien we nu in een economische crisis zitten, bezuinigen bedrijven eerst op het aantal advertenties. Daarbij zijn er in paardenland nogal wat bladen die in hetzelfde vijvertje van adverteerders vissen. Plus dat de consument (wij dus) ook nog een keer diep nadenkt voor hij een luxeartikel als een blad koopt.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:01

mooi brief jeddah.

ik vond Bit al aardig duur worden, vanuit België, en overwoog al om mijn abonnement op te zeggen. Als ik nu ook nog eens 3 Bits moet afgeven, om 2 bladen in de plaats te ontvangen waar ik niet in geïnteresseerd ben, nja dan hoeft het niet meer.

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:05

Baalde al dat de Amazone ermee op hield, die vond ik veel meer gericht op alle diverse disciplines. Al troost kregen we nog een paar keer de Bit. Dat had ik opgezegd omdat ik het teveel dressuur etc vind. En nu dan proefabo op de Bit omdat ze zeggen dat dingen van de Amazone terug gaan komen in de Bit, maar op dressuur zit ik zeker niet te wachten. Het blijft ook hier na deze 3 nummers dat Dag Bit.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:07

Ik vind BIT inderdaad wel een prijzig tijdschrift maar vind het ondanks dat wel erg boeiend.
Ik vind het wel verkeerd dat ze inderdaad voor ons bepalen dat we nu 8x BIT krijgen en 2x dressuur, maar op zich heb ik er persoonlijk verder geen problemen mee. :n

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:14

Jeddah, heb je al een reactie terug van BIT? Ben erg benieuwd naar wat ze er zelf over te zeggen hebben.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 13:17

Nope :n Maar het is nog maar maandag ochtend he? ;) Als ik na een week niks gehoord heb over de mail ga ik bellen. Wil ze wel de tijd geven dit te "verwerken" want zo te lezen ben ik niet de enige :D

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:21

Ik ben jaaaaren lid geweest van BIT. Maar ik vond het op een gegeven moment zowieso al een blad dat enkel en alleen in herhaling viel. (steeds over hetzelfde schreef, altijd maar dezelfde mensen interviewde etc) dus ik heb het zowieso opgezegd. Maar als ik dit zo hoor gaat het enkel en alleen achteruit. Vind ik niet een kwestie van klantgericht denken.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:31

Ik heb ook nog geen antwoord terug gehad op mijn mail.
Wil wel een reactie hebben, omdat ik zeker wil weten dat ze mijn opzegbericht hebben ontvangen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:56

Antwoord zal wel een aantal dagen duren hoor.
Ik heb per mail mijn abonnement opgezegd op maandag en had daar op vrijdagmorgen bevestiging van.
En nu zullen ze vast wel heel erg veel e-mails krijgen, met deze veranderingen, dus zal het antwoorden vast niet sneller gaan...

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:57

Ik koop de BIT normaal gesproken los in de winkel en ik heb een abonnement op de Paardenkrant. Dressuur heb ik echter nooit gehad bij de Paardenkrant, ik heb hem wel liggen maar die heb ik gekregen van een collega. Toevallig heb ik vorige week een proefabonnement op de BIT genomen 3 voor 10 euro en ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of ik 3x BIT of 2x BIT en 1x dressuur ga krijgen :\ . Dressuur vind ik ook een leuk blad daar niet van maar ik betaal voor 3x BIT.

Ik geef jullie groot gelijk dat jullie hier achteraan gaan, erg onprofessioneel van Reed om de abonnementen zonder voorafgaande melding ineens om te gooien.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:59

Ik vraag me trouwens ook af, of je gecompenseerd wordt als je in november ofzo je abonnementsgeld betaald hebt. Toen betaalde je voor 11 nummers Bit en je krijgt er nu dus minder...

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:00

Ik ga ook mijn abbo opzeggen! :j

Omdat ik hem toch te duur vind, lees veel ervan helemaal niet,en als er een keer iets leuks in staat kan ik hem altijd nog los kopen.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:04

Heb net een mailtje gestuurd, dat ik het erg jammer vind, maar het abo toch echt op ga zeggen. Ook ga ik er vanuit dat de kosten verrekend worden, aangezien de voorwaarden van een abo eenzijdig, zonder voorafgaand bericht veranderd zijn.
Het is een lang verhaal geworden, maar ik wacht het antwoord graag af!

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:08

Hmz als er een leuk aanbod was, vroeg ik em gewoon voor mn verjaardag. Die liep na een jaar af. Nu zit ik te twijfelen of ik het nog een keer zal vragen, maar ze hebben geen leuke aanbiedingen....

Echt balen voor iedereen die er wel aan vast zit...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:20

Ik heb net een kort pissig mailtje naat Bit gestuurd met dat -hoewel de acceptgiro net betaald is voor een jaar- ik wil opzeggen omdat ik het geen stijl vind hoe het abbo er nu uit ziet. Ben benieuwd naar de reaktie.
Al heb ik het maar geprobeerd...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:30

sarosxx schreef:
Hier ook een trouwe Bit lezeres. En hoe zit het als je al lid bent en toch voor 11 Bits per jaar hebt betaald? Krijg je dan een gedeelte van je abonnements kosten terug :Y) ?? Daar zullen ze ook iets voor moeten regelen vind ik :( Op zich vind ik het extra blad Dressuur niet onaardig maar dat is leuk voor de mensen die er in zijn geïnteresseerd.

Ik ben nog druk aan het bijlezen :o maar dit vroeg ik me ook al af.
Ook nog eens omdat ik dus lid was van Bit èn Amazone en ivm het stoppen van Amazone een half jaar lang extra de bit 'gratis' krijg. Als ze dan alles om gaan gooien mogen ze wel een deel van het reeds betaalde abogeld terugstorten :(
Laatst bijgewerkt door Djilna op 02-02-09 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:32

Ik ben echt heel erg benieuwd of degenen die nu opzeggen ook meteen kunnen stoppen en geld terug krijgen