Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stalnijmegen schreef:wij hebben afgelopen jaar een atec XL gekocht, lekker ruim
expres geen zadelkamer erin, omdat we toch een patrol wagon hebben. houd van ruimte in de trailer. ook express geen polyetser genomen want stel daar gaat ieta aan kapot, kan je het niet zo snel vervangen als bv een zijwand van een houten trailer
weg ligging is super ( ok staat ook een tank van een auto voor)
enigste nadeel.
moet zo wennen aan die extra cm hahaha
stalnijmegen schreef:nee, na gewichten hoef ik gelukkig niet te kijken..
maar dat systeem dat je met een 2 paards ook voor kan uitlade, en dus je schot schuin moet zetten, daar zit de fout...
die deurtjes/schotten zitten niet geborgen, heb er eens eentje onder zien liggen nadat hij vervelend was op de wagen, en hij kreeg het vor elkaar dat dat deurtje/schot op hem kwam...

Eind september komt ie.
! Grappig was dat zijn onderbouwde mening overeen kwam met mijn gevoel en daarom vallen een aantal trailera af vanwege het onderstel, waaronder de Thiel en de Humbauer. Hotra en Böckmann bleken de betere, waarbij de Böckmann nog net even beter is. Atec en Blomert hadden helaas geen plaatjes of foto's in hun folders staan, net als een paar andere merken waarvan ik wel de info heb.