Paard verkocht en verwaarloosd *wat nu*

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AafkeB

Re: Paard verkocht en verwaarloosd *wat nu*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:48

Er is overigens al eerder een paard met succes daar weggehaald.

Lees maar: link

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:51

Jeetje, wat erg zeg.
Ik heb deze vrouw ooit is ontmoet omdat ze les gaf aan een oud-stalgenootje van mij..

Ik had dit nooit achter haar gezocht, maar goed, dat zijn meestal de mensen die juist het verkeerde pad opgaan..
Heel veel succes overigens met jullie zaak!

AafkeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:51

AafkeB schreef:
Er is overigens al eerder een paard met succes daar weggehaald.

Lees maar: link

Link even gefixed. Knipoog

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:55

tjeezes, daar draait mijn maag echt van om....
Ze is dus al een tijdje bezig als ik dit zo lees. Hopelijk blijft het hierbij nu ze met naam en woonplaats bekend is.

Ik zou persoonlijk alles in het werk stellen om mijn paardje daar weg te krijgen, al zou ik daar een knokploeg voor nodig hebben....

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:00

@Liezel1, gezien de reputatie van de koper denk ik niet dat deze het op een gang naar de rechter laat aankomen. Ik denk dat ze dan echt het nadeel van de twijfel krijgt. Die gok zou ik helemaal durven nemen, dus gewoon het paard gaan ophalen.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:05

TS wat gaan jullie nou doen met al de adviezen die hier worden gegeven? Ik had er nl al geweest en had mijn paard ingeladen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:06

TS, je kunt hier beter niet posten wat je volgende stappen zijn, je weet nooit wie meeleest.

AafkeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:14

suleilitha schreef:
TS, je kunt hier beter niet posten wat je volgende stappen zijn, je weet nooit wie meeleest.

Precies, dat kan later altijd nog... wanneer alles in kannen en kruiken is. Succes!!!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:18

Je weet uitstekend wie er meeleest want V. reageert op het paardnatuurlijk forum op deze thread op Bokt. Dus je kan ervan uitgaan dat ze gewoon meeleest. Alle stappen die je gaat of wilt ondernemen kan je beter met jurist, ouders en vrienden bespreken en niet op internet en zeker niet meer op Bokt. Veel sterkte en succes!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:06

Ik hoop dat V. dit leest!

Beste V.

Hoe voel je je? Waarschijnlijk heb je de nodige kruidendrankjes al op, je kan je toch niet goed voelen in deze omstandigheden. Iedereen weet nu hoe je bent, of komt er zeer binnenkort wel achter. Of voel je je goed? Heb je geen geweten?
Je kan natuurlijk ook een enorme klap met de molenwiek hebben gekregen, dan voel je jezelf ook helemaal niet schuldig, maar weet wel dat wat jij doet, echt niet normaal is. Misschien kan je eens een échte dokter opzoeken, wellicht heeft die wel iets voor je (nee, geen anijs, want -beste V.- dat werkt natuurlijk niet).
V, wat ik me nu afvraag, wat gaat er in je hoofd om als je naar je eigen paarden kijkt, voel je liefde? En wat gaat er door je heen als je aan de vorige eigenaren van deze paarden denkt? Voel je je schuldig? Denk je werkelijk dat je een goed mens bent? Ja...? Kijk nog eens beter naar de paarden, echt kritisch, zie je hun uitstekende ribben? Hun met modderbedekte benen waaronder de mok zich steeds verder uitbreidt? Hun lege ogen? Hun lege magen....?
Beste V. het spel is uit. Geef de paarden hun leven terug. Je bent nog niet te laat, maar het einde komt steeds dichterbij en er is geen weg terug. Verkoop je paarden, of beter nog, geef ze terug aan de vorige eigenaren. En als je dat gedaan hebt, wie weet, héél misschien, heb je toch nog ergens wat fatsoen in je lijf zitten.

Met vriendelijke groet,
Storm76

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:38

Van wie zijn die foto's een paar pagina's terug?

Hebben jullie die zelf gemaakt? En wanneer hebben jullie die foto's gemaakt?

Ik neem aan dat er ondertussen wat gebeurt of dat jullie er mee bezig zijn (en dan bedoel ik niet forums op de hoogte houden, maar echte dingen Knipoog)

Als je foto's van je paard zo hebt, dan ga je toch gelijk actie ondernemen?

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:43

Het is nu wel duidelijk dat VS een oplichtster is toch?
Ben me druk aan het inlezen op verschillende sites.
Dit Moet Gestopt Worden Deze Praktijken Van VS!!!!!

En al die verschillende websites van haar! Hoeveel mensen en dieren worden er nog de dupe van haar?

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 20:21

Er worden zeker stappen ondernomen die ik hier later zal vermelden.

De reden dat er pas nu stappen ondernomen worden is omdat het geld nooit een probleem geweest is, er vanuitgaande dat het paard een fijn nieuw huis had, niets is echter minder waar. Nu we dit allemaal te weten zijn gekomen ligt de zaak natuurlijk anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:30

Katie, vanaf hier heel heel veel succes en eh, vertel liever niets voor het paard een andere plek heeft.....

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:33

suleilitha schreef:
Katie, vanaf hier heel heel veel succes en eh, vertel liever niets voor het paard een andere plek heeft.....

Idd, ze hoeven niks vooraf te weten, anders kunnen ze je weer voor zijn.. Sterkte met dit probleem-mens..

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:45

Oei... even zitten google'n op de vrouw...
Maar ze is lekker bezig! (ook op markplaats)

Net als wat iedereen al zegt.. haal je paardje daar zsm weg.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:10

Ja op het forum van paardnatuurlijk is iedereen ook dol op haar...

Extreme duivel

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:16

heey,

ik kom zelf ook uit de beets en rijd dagelijks lang haar huis en paletka,
met mijn fiets en ook met mijn pony..
ze is altijd blij als ik haar zie, ik heb haar een aantal keer gepoetst en vind persoonlijk dat ze er goed uitziet, ze krijgt ook goed te eten ( vins geeft alle paarden dagelijks muslie, ik heb gister ook 2 zakken voor haar getilt met muslie naar de stal voor de paarden Lachen

verder wil ik me niet te veel er mee bemoeien maar wil wel even laten weten dat ze op het moment goed wordt verzorgd Lachen ze krijgen dagelijks hooi en muslie

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:12

Jol1 schreef:
Koper heeft het volledige aankoopbedrag niet betaald en het juridisch eigendom ligt daarom nog bij de verkoper.

Alleen als de wijze van betalen in het contract opgenomen zijn. Eigendom gaat namelijk over bij overdracht van het goed.
Daarbij heeft ze ook al een x-aantal maanden de financiele zorg op zich genomen, en ook dat is een bewijs dat ze 'eigenaar' is.
Ik hoop voor de TS dat het voor haar goed afloopt, want die oude bekende... nah laten we zeggen dat ik haar bijna ooit een bezoekje wilde gaan brengen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:15

Slotje voor overleg.

En het topic blijft definitief op slot.