Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twiggy2008 schreef:Ik lees 'm nog maar heel af en toe (ben er geen lid van, nooit geweest ook). Bit heeft voor mij weinig toegevoegde waarde, eerlijk gezegd.
, maar ik heb altijd het gevoel die artikelen al 1000x eerder gelezen te hebben en daarbij is het allemaal zo traditioneel gericht en dat is mijn ding gewoon niet (meer). Dus ter vermaak lees ik het wel eens, maar als ik echte goede informatie wil hebben, dan richt ik me liever tot andere mogelijkheden. Ik heb dit overigens bij wel meer bladen in diverse branches.

, maar het leest wel verrekte langzaam met een woordenboek Frans erbij
. En mijn Frans is ook niet meer je-van-het.
Twiggy2008 schreef:HET paardenblad bestaat gewoon niet. Anders zou ik er zeker lid van worden.
) Arabesk schreef:Ik mis ook diepgang. De artikelen zijn wel lang (Amazone), maar het is typisch 'veel praten, weinig zeggen'.
Twiggy2008 schreef:HET paardenblad bestaat gewoon niet. Anders zou ik er zeker lid van worden.
Arabesk schreef:ik heb 'm
maar ben er niet tevreden over. Ze zijn zeer eenzijdig in het belichten van bepaalde onderwerpen en dat geven ze ook openlijk toe. Ze willen hun lezers niet in verwarring brengen. (ze onderschatten de gemiddelde lezer vind ik)
madamX schreef:Twiggy2008 schreef:HET paardenblad bestaat gewoon niet. Anders zou ik er zeker lid van worden.
Helemaal mee eens.... Lijkt wel of de bladen 10 - 20 jaar geleden beter waren dan nu; het is nu veel te oppervlakkig, niet onderbouwd, hoop reclame, etc. etc.
Maar ja..... de opleidingen 'paardenhouderij' zijn kwalitatief ook zwaar achteruit gegaan; een doorsnee 'student' weet weinig tot niets... Zal wel aan de 'mode' liggen dat bladen steeds oppervlakkiger worden.