Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Hout, absoluut!! Dat is de enige trailer die je relatief eenvoudig zelf kunt repareren. Polyester kun je ook wel zelf doen, maar is al een stuk lastiger en aluminium is voor profs, daar kun je als hobbyist vrijwel niets mee.
Daarnaast bijten aluminium en ijzer elkaar nogal hard en ik moet de eerste trailer nog tegenkomen die de juiste maatregelen ingebouwd heeft gekregen. Ja, ik weet dat geen hond hier me geloofd, maar in de tussentijd is er ook geen hond die het lef heeft om naar mijn auto te komen kijken! Je weet wel, Land Rover, veel aluminium en ijzer en dus dito problemen.
MysticTinker schreef:Hout zou ik persoonlijk dus nooit nemen, of je moet al heel erg handig zijn en elke 5 jaar de wanden en vloer zelf kunnen vernieuwen.
) geen 1 nette 2e hands polyester trailer tegengekomen. Allemaal met barsten of compleet kale stukken in de kap of rotte delen tussen de wanden. Wat kunnen sommige mensen hun spullen toch slecht onderhouden zeg...
Kostolany schreef:Dan nog een ander onderwerp. Ik heb weleens gelezen dat paarden liever achteruit reizen omdat ze dan als er bijvoorbeeld geremd wordt de druk beter op kunnen vangen. Toch heb ik nog geen een trailer gezien waar paarden aan de voorkant erin gaan en achteruit reizen. Paarden die moeilijk laden schijnen na een paar keer achteruit reizen makkelijker te laden.Het is al wel even geleden dat ikd at bij een onderzoek gelezen heb en weet ook niet waar en of er verder onderzoek naar gedaan is. Maar anders zo ik het nog zien als een leuke nieuwe business voor de trailer markt. En tja als je paarden hebt heb je ook al snel je E rijbewijs teminsteik heb dat gedaan gelukkig betekend watminder denken en rekenen als je een trailer mee neemt. Moet je alleen goed kijken naar auto trailer combi
Kostolany schreef:Oke..maar vrachtwagen moet ik dan nog wel even een rijbewijs voor halen en die zijn ook niet misselijk in prijzen voor halen. Of bedoel je zn klein vrachtwagentje op b rijbewijs?