Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En wie weet loop je vanzelf ergens tegenaan.
Ik heb eerst goed bekeken of ik het financieel aan kon, en of ik er de tijd wel voor had. Qua tijd is het vooral goed plannen, huishouden gaat ook door, maar financieel kon ik het goed aan. Het risico wat ik heb is als ik werkeloos wordt. Hoewel ik daar ook inmiddels geen risico meer mee loop, omdat ik het geluk heb dat mijn paarden me zelfs geld in het laadje tegenwoordig brengen qua fokkerij.
(1 week). Werk nu via deta, dus is bekant minimumloon.

) 

en ik red het prima. Moet niet duurder gaan staan met de paarden, want dan heb ik een probleem.
(althans bij mij gebleken, bv orthopedisch beslag, noem maar wat geks).
of een wasmachine die plots kapot gaat etc..dus niet de onvoorziene uitgaven die je bij je paard zou kunnen hebben, maar ook in je huishouden..als je je daar geen zrgen over hoeft te maken dan is de kans groot dat we vast jou eerdaag een fijn topic zen openen met je nieuwe aanwinst 
Amanda schreef:.Ik werk fulltime, heb een redelijk goedkope huurflat. Wil wel groter wonen, maar dat zal dan nog even moeten wachten

Ben toevallig op zoek naar een beetje polis/verzekering die goedkoop is en uitbetaald voor dingen die ik graag zie.
Het is voor mij wel een opluchting dat ik nu samenwoon en de rekeningen kan delen met iemand.. Maar ik leefde dan ook best luxe met een koopappartement, auto, paard, hond en katten..