Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Roosje1987 schreef:@ Zammie: Dat wist ik inderdaad. Maar ik wist niet dat er zomaar vreemde mensen aan mijn paard kunnen zitten en dat hij er slechter van zou worden.
@ Ellepel: Ik betaal 175 euro per maand, ook voor 24/7 op de weide zonder schuilstal of hooi.
Dit is mijn eerste eigen paard, ik was totaal nog niet thuis in het stallingsgebeuren. Maar ik weet nu wel dat het veel beter kan.
@ Tamaramt: Dat hebben ze in principe wel, ik heb immers getekend. Wat alleen zou kunnen is dat dit contract wettelijk niks voorstelt. Of niet geldig is omdat mijn paard niet de nodige zorg krijgt.
tamaramt schreef:ik heb ook een contract getekend bij mij op stal maar als dit contract niet in bijzijn van een notaris is getekend heeft het geen wettelijk recht dus ik zou zeggen ;
Zelfs een mondelinge afspraak is rechtsgeldig. femmefatale1 schreef:Je kan die komende maand gewoon betalen, en je paard alvast weg halen.
Feit is dan wel dat jij die stal dan nog huurt, en er dus niemand anders in die stal mag..
Dus stel dat ze een nieuwe huurder hebben, mag die dus nog niet je oude stal gebruiken..
Dat is weer een nadeel voor de stalhouder..
Praat er gewoon over, wie weet heeft hij een wachtlijst.. en kan je zo weg..
Roosje1987 schreef:@ Ellepel: Ik betaal 175 euro per maand, ook voor 24/7 op de weide zonder schuilstal of hooi.
Dit is mijn eerste eigen paard, ik was totaal nog niet thuis in het stallingsgebeuren. Maar ik weet nu wel dat het veel beter kan.
__Marloes__ schreef:Is de stal wel ingeschreven? Anders is het namelijk zwart en zou je dus weg kunnen gaan zonder die extra maand te betalen.