er zijn vaak mensen die spullen of paarden zoeken.ze willen dan kwalitiet, goed, wat aparts, maar errug goedkoop!!
als je wat goeds wil, zowel qua spullen, als qua paarden, betaal je gewoon de hoofdprijs.als het apart is ook!
ikzelf heb altijd dure, aparte westernspullen. alles uit de US, soms custom-made. ik ben niet rijk, of welgesteld, ik moet sparen, en echt een heleboel dingen ervoor laten.soms zie ik wat mooiers, of t past niet (nadeel van import), en dan verkoop ik het. ik hoef geen winst, of mn eigen geld terug.maar dan b.v. 25 euro bieden op een hoofdstel van 400 euro, is toch wel dieptriest, en een belediging...
ik kan me voorstellen, dat niet iedereen 400 euro heeft (ik meestal ook niet
), maar bied dan niet. en leg je eisen wat lager.kijk voor betaalbare spullen, maar probeer niet te profiteren van mensen, die veel geld hebben uitgegeven.ik mazzel vaak een vriendin of bekende,maar ervan uitgaan dat ik mijn zuurverdiende geld weggooi, is not done.
je gaat ook niet naar een mercedes- dealer en zeg; ik wil een sportmodel,jong en een aparte kleur. sportvelgen ook, maar ik wil max. 300 euro uitgeven.....
soms zie ik mensen paarden zoeken; jong, met talent of wedstrijdervaring, gekeurd, met papieren voor 1500 euro.dat kan niet, dat snapt iedereen toch wel.bied naar je portemonnee, maar reageer dan ook op paarden/spullen die je kan betalen.ik zie wel eens een bod op MP, van best wel dure paarden, en dan word er 750 euro geboden.daar zakt mn broek vanaf...of een zadel van 3000 euro nieuw, en dan 250 bieden
zijn er meer die zich ergeren? of zijn er argumenten voor?
Er staat toch 'vaste' prijs? Waarom zet ik dat er anders bij. Hun reden, ja we willen er alleen mee springen, dus maken de bloedlijnen niet uit(zit een goed springpapier bij).
)
ik heb al zo vaak t bieden uitgezet, er voor de duidelijkheid er nog bijgezet; niet bieden, vaste prijs!