Ze moet nog op mijn naam, maar weet niet hoe ik dat moet doen!
Wie heeft hier evaring mee??
Help me
( ik heb geen flauw idee hoe..) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
( ik heb geen flauw idee hoe..) cissy schreef:gefeliciteerd met je nieuwe paard! je hebt m nog maar kort en zal nog wel geen wedstrijden gaan rijden dus je hebt nog even de tijd om uit te zoeken hoe je het paspoort op je naam moet krijgen. Anram geeft het enige juiste antwoord.
Heb je er ook nog stamboekpapieren bij gekregen?
anram schreef:bellen naar het stamboek of uitgevende instantie van het paspoort.
Vaak is het langsgaan of opsturen met de juiste informatie voldoende
anram schreef:Ja als het bij het KWPN is ingeschreven dan is het adres in Harderwijk. (stephensonstraat oid). Ben daar een keer langs gegaan om een wijziging in een paspoort te regelen, had wel eerst even gebeld of het mogelijk was om langs te komen. Hebben het toen prima geregeld.
Silly1972 schreef:chip hangt samen met het paspoort of stamboekbewijs, kan dus niet apart op naam gezet worden
Silly1972 schreef:Van welke stamboek is dat paspoort?
Silly1972 schreef:ja oke maar hoe heet het stamboek?
de naam van het stamboek of paspoort zal je dan even moeten intypen op Google, dan kom je vast wel op het hoofdkantoor uit.
Die van mij kon ik gewoon vi de KNHS regelen, omdat daar zijn paspoort vandaan kwam ondank dat het een BWPXKwpn is.
_Cynthia_ schreef:Silly1972 schreef:chip hangt samen met het paspoort of stamboekbewijs, kan dus niet apart op naam gezet worden
Oke. Weet jij toevallig naar welk nummer ik moet bellen/ waar ik dat kan vinden. Want ik heb een duits paspoort en daar staat geen enkel telefoonnummer op.
Jargeau schreef:Daar was ik al bang voor. Zal dan wel een kostbaar grapje worden of niet? Want je moet dan toch lid worden van het kwpn?