Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
idd een kleine lening moet kunnen lijkt me. rina schreef:Ikzelf heb er geen slechte ervaringen mee. Maar dat is ook omdat, als men van mij een paard op afbetaling koopt, men het paard pas meekrijgt als het paard volledig is betaald![]()
![]()
Nee ik zou geen paard meegeven als het niet volledig betaald is. Lees teveel over mensen die dan toch niet betalen, waarbij paarden gehaald worden en jij naar je centen kan fluiten. Mensen die hun paard dan met erg veel moeite terug krijgen. Paarden die dan slecht verzorgt zijn, en waar je dus een bak geld achteraan moet gooien om het weer op orde te krijgen. Enz enz enz.
Nee ik geef geen paard mee zonder dat het compleet betaald is. En als ze het alleen op afbetaling kan kopen, kan ze er ook een lening bij de bank voor afsluiten. Betaald ze de bank elke maand een bedrag ipv aan jou. Daar zijn banken voor, die hoef ik (of jij) niet te zijn voor hun.
want als ik me geld niet krijg kan ik dus gewoon aangiften gaan doen bij wijze van??? kelcy schreef:ok dat is wel fijn om te wetenwant als ik me geld niet krijg kan ik dus gewoon aangiften gaan doen bij wijze van???
zou alles opgelost zijn. kelcy schreef:ok dat is wel fijn om te wetenwant als ik me geld niet krijg kan ik dus gewoon aangiften gaan doen bij wijze van???
) maar die wist me dus te vertellen dat de kans dat ik mijn geld zou krijgen 0,0 was. En ik me beter de moeite kon sparen.