Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eddie schreef:ga eens kijken op het internet voor cheval liberte, gewoon een tipje, nieuw aan goeie kwaliteit vo tweedehandsprijzen. Dit omdat het in polen gemaakt wordt en dna wordt geimporteerd. Materiaal dat gebruikt is is wel degelijk
) ikke schreef:Kijk maar op Marktplaats, als het oud EN goed is, is het Weijer of Waco.
Vickelientje schreef:ikke schreef:Kijk maar op Marktplaats, als het oud EN goed is, is het Weijer of Waco.
Een Waco goed? Ik dacht dat die net zo slecht waren als Wesco...?
ikke schreef:Nieuwe trailer en je hebt geen geldboom? Neem een Weijer. Ze bieden zeer kale trailers, voor lage prijzen en vervolgens kun je 'm helemaal naar eigen smaak opbouwen. Dan koop je alleen die accesoires die je ook wil en betaal je niet voor "onzin" die de leverancier bedenkt, maar jij helemaal niet zinvol vindt.
Weijer is niet flitsend, zeker niet trendy, maar ik ken veel Weijers van 20 en meer jaren oud, die in goede, originele staat verkeren. Ik ken niet zoveel merken die hen dat nadoen. Kijk maar op Marktplaats, als het oud EN goed is, is het Weijer of Waco.
Henriette schreef:Ik heb net even op de website van Weijer gekeken, de Cavalier polyester vindt ik er op het plaatje best goed uitzien!
En € 340 extra voor een aluminium bodem vindt ik ook niet duur.
Henriette schreef:Iemand nog ervaring met Bockmann?
runningkawa schreef:zo duur is bockman toch niet?
Tenminste un helden bij steeghs vind ik ze wel meevallen
runningkawa schreef:Als een nieuwe weijer 2000,- kost ga ik hem vandaag halen
pryde schreef:Er staat op marktplaats onder paardentrailers nog een mustang te koop van 17 maanden oud.