Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb ook het plan om zo'n auto te kopen
) was stuk en dat kostte zo'n 1000 euro omdat toen ook meteen de distributie riemen zijn vervangen.
Liezel1 schreef:wat mij opvalt, een Landrover, uit 2002 met 70.000km op de teller....
Zijn geen goedkope auto's, ook niet 2de hands..
Ik vraag me eerlijk af wat je ervoor moet betalen, want die garantietermijn van 6 mnd voor een auto van die prijs zit mij niet lekker....
Garantie wordt overigens 9 van de 10x ook niet gegeven op draaiende delen, dus...

Het is een duur merk.
) Liezel1 schreef:euhh, ik ben de TS niet hoor
maar jij als Landrover-kenner, vind jij een dergelijke auto met 6 mnd garantie niet apart?
driebergen schreef:Ik zou ook verder kijken naar andere zwaardere auto's, maar daarmee heb ik geen ervaring (Iemand die landrovers gewend is, gaat zelden over naar zo'n neppert......)
[***] schreef:Lijkt mij een reeele prijs, zeker niet goedkoop, eerder duur.
Door de hoge brandstofprijzen en de prijs van de wegenbelasting zijn het nu eenmaal geen veel gevraagde auto's.
Ik heb een Discovery uit 2000, wel wat meer op de teller maar we hebben er idd wel geregeld wat mee. Wij denken erover om een Defender te nemen (wat minder technische snufjes, kan er ook minder stuk).
)cile205 schreef:Het gaat om een bezine motor V6 2,5 liter, 188 pk, en de vraagprijs is 11000€ met volledige garantie op alles...
Maar kijk eerst goed of ie niet wat te verbergen heeft. Beter geen Freelander dan een slechte Freelander. Waar staat ie (i-net link, mag per PB)? EricPrast schreef:Met LandRovers is het nog nooit anders geweest dan dat je ze per paar moet kopen (één om in te rijden en één om onder te liggen sleutelen, en dat beurtelings). Of het nu een Defender, Discovery, Range Rover of Freelander is, maakt geen flaus aus.
Ik weet niet wat dat ding moet kosten, maar imo. kun je beter op zoek gaan naar een Pajero of LandCruiser in dezelfde prijsklasse, met eventueel het dubbele of zelfs drievoudige aantal km. op de teller en dan ben je wrs. alsnog beter af.
Ik vermoed dat "ikke", als zelfverklaard LandRover-fetishist, het in het geheel niet met me eens gaat zijn, maar nog niet heel lang geleden heeft hij ergens in een ander [TAO]-topic geschreven dat hij "het sleutelen eraan nu juist één van de leuke dingen van LandRover" vind, maar da's natuurlijk een hobby die lang niet iedereen hier met hem deelt.
Fidele schreef:.
De jaarlijkse grote beurt valt niet mee qua kosten, maar dat komt volgens mij meer omdat het arbeidsloon bij de Landrover dealer 100,- euro per uur is
) en heb toen besloten om een diesel te nemen uit 2001.