Het enige was ik nog mis is de mooie glans van t polyester
Dat hebben we natuurlijk ook nagevraagd, maar het antwoord was "nee die krijg je niet meer mooi".. en "enige manier is opnieuw laten spuiten" en "van wax gaat ie wit uitslaan"..
Maarja, er moet toch nog wel een andere manier zijn om em weer mooi en waterafstotend te krijgen??
Wie heeft er ervaring mee? En hoe onderhouden jullie je polyester trailer van buiten?
Dit is em:

maar ik heb die van mij toch wel weer een stuk aan het glimmen gekregen met 'Auto polish' of zoiets.. (ik zal straks op stal nog wel even kijken wat het nou precies was).. Dus autopoets, en dan boenen, boenen, boenen
Mijn trailer heeft een polyester kap, maar de trailer die ernaast stond was precies als die van jou, daar hebben ze ook een rondje op geprobeerd; je zag het rondje wel en nu nog
Dat Dasty spul zal ik ook eens halen, kan ik sowieso de velgen en metalen delen daarmee wat oppoetsen want dat is ook hard nodig. De rest van de trailer is al redelijk schoon
) 
Mijn trailer is weer zo goed als nieuw!
Drie dunne lagen met een kwast erop zetten. En voila, hij glimt alsof ie nog geen jaar oud is 

Ik ben altijd ontzetten zuinig geweest op mn Böckmann en vind t echt ontzettend jammer dat deze