Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dus volledig klinisch, waaruit naar voren kwam dat ze op de kleine volte aan één kant wat onregelmatig liep. Aan die kant had ze een steil voetje, waardoor het zou kunnen komen (in dat geval: geen probleem), of het zou een andere reden kunnen hebben. We hebben dan beide voorbenen op de foto gezet.. XXOOXX schreef:Bij mijn dierenarts kost klinisch €150.
Over het algemeen geld voor de kosten dat als het paard goedgekeurd wordt de kosten voor jouw zijn en als die afgekeurd wordt zijn de kosten voor de verkoper.
Ik heb mijn paard trouwens geheel gekeurd en niks hoeven te betalen (meevaller).
Je kunt het eventueel ook met de dierenarts overleggen. Hoe je het het beste kunt doen.Hun doen dit natuurlijk dagelijks.

Pebblesther schreef:Dus bij rontgenologisch kun je zelf bepalen hoeveel foto's en waarvan ze de foto's maken? Of is dit weer een beetje afhankelijk van de klinische keuring wat daar uit komt?
Dat was volgens mij met 18 foto's. Pebblesther schreef:Hallo,
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb alleen nog 1 vraagje:
Het paard waar ik het over had was inmiddels al verkocht maar ik ga morgen een leuk paard bezoeken 200 km van mij vandaan.
Stel nou dat ik het paard wil kopen, moet ik dan het paard hier heen halen en door mijn eigen dierenarts laten keuren of daar eentje uitzoeken in die omgeving waar het paard staat?
En het is zeker wel verstandig om er bij te zijn?
Nou ik wacht eerst morgen even af of het een leuk paard is.
Ik wacht jullie reacties af, alvast bedankt!
xxx Esther.