Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jenga_8 schreef:En als het zo gaat, waarom zou je dan een laadplank nemen.
joyce B schreef:hoe haal je die paarden er weer uit? achteruit lijkt me niet zo handig met zo'n "afstap" Of kunnen de paarden draaien of er aan de voorkant weer uit?
x_Rebecca schreef:Ik dacht dat ze net als in een vrachtwagen in de breedte staan? Dan hoeven ze er ook niet aan de voorkant uit?
Lijkt me vrij lastig als je auto ervoor staat en je dan je paardje moet uitlaten?!![]()
oneilltje79 schreef:x_Rebecca schreef:Ik dacht dat ze net als in een vrachtwagen in de breedte staan? Dan hoeven ze er ook niet aan de voorkant uit?
Lijkt me vrij lastig als je auto ervoor staat en je dan je paardje moet uitlaten?!
De voorlader zit in de schuine voorkant en je laad dan schuin naar voren uit.

Miss_Montana schreef:jenga_8 schreef:En als het zo gaat, waarom zou je dan een laadplank nemen.
Lijkt mij niet dat het bevorderlijk is als je een paard inlaad met een gebroken been zonder laadklep. En aangezien deze trailers 9 van de 10 keer kreupele paarden vervoeren snappen wij niet zo dat er geen laadklep aanwezig is. (gaat over het programma Animal Cops op Animal planet)