Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:ja, verlicht ben je het niet, maar zou je een pony daar laten, waar ze nu al niet mee overweg kunnen?
ik zou terugnemen en opnieuw verkopen
snap niet dat ze die pony niet de kans geven om te wennen, is geen plantje of zo
wees maar blij dat je hem terug krijgt.

jeanet01 schreef:ze hebben een kudde met 7 ijslanders en een paar shetjes.
ik realiseer me dat ik de pony wel moet terug nemen dat heb ik ook toegezegd,
maar ik voel me behoorlijk poedersuiker omdat ik me er op had verheugd eindelijk na 10 jaar weer een rijpaard te hebben. en ik de partij die aan mij heeft verkocht zal mogelijkerwijs ook schadeloos gesteld worden, die hebben ook op een koop gerekend

Klara16 schreef:Je hoeft hem toch niet zomaar terug te nemen?
Verkocht is verkocht. Het is trouwens oneerlijk van die mensen dat ze de pony geen tijd geven om aan de nieuwe omgeving te wennen voordat ze allerlei beginnen te eisen. Dat ze hem in de wei zetten en het overmorgen nog eens bekijken als het dier wat aangepast is!
NIET terugnemen! (of anders voor minder geld, jij mag je kosten doorrekenen!)

Klara16 schreef:Je hoeft hem toch niet zomaar terug te nemen?
Verkocht is verkocht. Het is trouwens oneerlijk van die mensen dat ze de pony geen tijd geven om aan de nieuwe omgeving te wennen voordat ze allerlei beginnen te eisen. Dat ze hem in de wei zetten en het overmorgen nog eens bekijken als het dier wat aangepast is!
NIET terugnemen! (of anders voor minder geld, jij mag je kosten doorrekenen!)