Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
splash1999 schreef:bij 2 tes begin ik er al niet mer aan. Een pard dat ik kende had 2 tjes en binnen een jaar 4tjes afgekeurd dus en stokkreupel
splash1999 schreef:bij 2 tes begin ik er al niet mer aan. Een pard dat ik kende had 2 tjes en binnen een jaar 4tjes afgekeurd dus en stokkreupel
Knavia schreef:splash1999 schreef:bij 2 tes begin ik er al niet mer aan. Een pard dat ik kende had 2 tjes en binnen een jaar 4tjes afgekeurd dus en stokkreupel
Hmm, Splash1999, jij hebt duidelijk nog nooit een paard bij aankoop rontgenologisch laten keuren. Je commentaar is nogal onzinnig en naief omdat er in heel Nederland misschien maar 100 paarden zijn met op alle foto's hoogstens een 1.
Bovendien val je in je 2e berichtje al door de mand, het hoefbeen wordt helemaal niet beoordeeld volgens de schema's van Dik (de 0,1,2,3 en 4 schaal).
Ga maar weer lekker buiten spelen....

_Sammie_ schreef:Je krijgt ook een advies van de dierenarts. Boven een drietje zou ik hem dus ook zeker laten staan!
Knavia schreef:splash1999 schreef:bij 2 tes begin ik er al niet mer aan. Een pard dat ik kende had 2 tjes en binnen een jaar 4tjes afgekeurd dus en stokkreupel
Hmm, Splash1999, jij hebt duidelijk nog nooit een paard bij aankoop rontgenologisch laten keuren. Je commentaar is nogal onzinnig en naief omdat er in heel Nederland misschien maar 100 paarden zijn met op alle foto's hoogstens een 1.
Bovendien val je in je 2e berichtje al door de mand, het hoefbeen wordt helemaal niet beoordeeld volgens de schema's van Dik (de 0,1,2,3 en 4 schaal).
Ga maar weer lekker buiten spelen....
PintoNatal schreef:Duidelijk dat jij ook geen verstand hebt, prok merrie;s hebben BIJNA altijd alleen 1tjes, en btw mijn paard ook
Als mijn paard niet alleen 1tjes had gehad had ik hem niet gekocht, heb teveel ellende gehad hiervoor.
Ik sluit nu uit wat er uit te slutien valt, koliek kan ie ook kirjgen, en zn been kan ie ook breken maar das iets anders.
boemel schreef:Iedereen bedankt voor de reacties!
Passie -> Hoe had je het qua kosten afgesproken met de eigenaren van de paarden die afgekeurd waren?
passie schreef:boemel schreef:Iedereen bedankt voor de reacties!
Passie -> Hoe had je het qua kosten afgesproken met de eigenaren van de paarden die afgekeurd waren?
Voor de eerste waren de kosten helemaal voor ons.
De tweede hebben we het half/half gedaan
En de derde was goed![]()
Maar ik zou echt wel proberen dat de eigenaren iets betalen als ze niet goed zijn. Want anders wordt het een hele dure hobby!
[/quote]