Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jiehaaa schreef:Als je niet precies weet wat het was, vind ik je uitspraken wel erg voorbarig.
Maar mocht er echt sprake zijn van een permanent gebrek, dan
zal ze dat inderdaad bij de koop moeten vermelden.
karina1977 schreef:Wat rot zeg .
zijn je ouders er toen de tijd bijgeweest bij de keuring of hebben ze de dierenarts gesproken die de keuring gedaan heeft .
Mischien was het niks blijvends zon klinische keuring is altijd moment opname .
En als het wel iets blijvends is vind ik dat het erbij vermeld moet worden .
jiehaaa schreef:Of jullie hebben het zelf niet doorgehad. Als ze al raar liep op harde bodem, kan dat het beginstadium zijn geweest.
runningkawa schreef:Dan is die koper erg dom...beetje koper laat het paard minimaal klinisch keuren
lotjj92 schreef:jiehaaa schreef:Of jullie hebben het zelf niet doorgehad. Als ze al raar liep op harde bodem, kan dat het beginstadium zijn geweest.
klopt ook, zoiets is waarschijnlijk 'ontstaan'. ik heb haar nog een paar keer op wedstrijd gezien. waarbij ze me 5 minuten voor mijn proef doodleuk vertelde dat ie rechtovereind kwam en dat ze hem er dan wel eens goed van langs gaf. of dat ze de ring niet eens in kon komen omdat ie niet meer wilde lopen.
patsur schreef:Misschien helemaal ver gezocht, maar de kopers konden ook een deal gesloten hebben met de DA die haar toen gekeurd heeft..