Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alicia2u schreef:Ik zou wel even laten nameten bij de koop. Ik ben 1.78m en heb een paard van 1.62 (zie profiel voor foto's). Ja, ik ben iets lang, maar zolang je niet te zwaar bent (max 15% van lichaamsgewicht paard) hoeeft het geen problemen op te leveren.
)
miss ooit wel keer op concours gewoon om te zien hoe het is maar verder niet ..getup schreef:kan er weinig van zeggen: als jij weg bent van het paard en je zelf niet zo groot bent, waarom zou je haar dan laten staan? Mij zou het niet storen, zeker niet als je als doelstelling hebt om later nationaal te gaan springen ofzo..

Amica schreef:Ik ga een paard kopen, en ik ben gevallen op een paardje, maar ik krijg heel veel dubbele reacties.
het gaat voornamelijk om de hoogte van het paardje
het is een merrie van bijna 3 jaar, ze is nu ong. 1.56 en groeit dus nog wel wat.
zelf ben ik 1.60 ong..
ze is nog vrij smal doordat ze nog weinig tot geen spiermassa heeft (tot 3maanden terug met andere veulens altijd opde wei gestaan) en ze is ook niet de langste.
Dus nu is mijn vraag, is 1.60 te klein (dit zal ze waarschijnlijk worden uiteindelijk) en ik heb begrepen dat behalve de hoogte ook de bouw er wat mee te maken heeft. kan iemand mij hier mee helpen?? want ik ben echt gek op het paardje maar als het inderdaad probleme gaat geven dan houd het natuurlijk op.
.
jha ik had dit als eis, minimum hoogte 1.60.. dus ik was hartstikke blij dat het paardje waar ik voor val dit wel gaat halen..
, vandaag moest ik er ook een rijden waarop ik dacht: "Als ik hier afval.. Dan heb ik pijn!"
Amica schreef:ik ben zelf ook ong 1.60 en ik ben 19 jaar dus groeien zal ik inet meer doen.
. Past perfect.. (zie foto's profiel). Ik zou zelf ook niet meer groter willen hebben. Als mevrouw eens eventjes vervelend wil gaan doen kan ik al niet meer aan haar hoofd als ik het hoofdstel moet aandoen, laat staan dat ze dan nog tien centimeter groter zou zijn..