maar was de vraag welk merk trailer jullie hebben en hoe het bevalt.
het liefst:
- zadelkamer
- 2 paards
- polyester
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), mooie ruime zadelkamer, voerbakken erin, rubberen vloer etc. Ik zou echt niet anders meer willen! Spoiled he! ikke schreef:Even zoeken op Marktplaats; daar staat een ingerichte Westfalia XXL te koop voor 7000 euro. Dat is een spotprijsje als het een goede trailer is. Trailer staat in Uden en was begin deze week nog te koop, d.w.z. stond ie nog op Marktplaats.
ik heb nog een nieuwe Westfalia uit '84 omdat de vrachtwagen een passende trekhaak heeft en eigenlijk wat weinig laadvermogen.

Scum schreef:Meen je dat? 7000 Euro vind ik echt ontzettend duur! En is dat dan ook nog 2ehands? Want je kunt voor dit geld ook een nieuwe krijgen
te koop voor 7600 euro met aluvloer.

JoNew schreef:Ik heb sinds kort een Thiel Pico en ben er erg tevreden over. Dit is wel een 1 1/2 paars maar je hebt ze ook in 2 paards. Ik heb m met een zadelkamer en hij is geheel van poleyster. Ze worden verkocht Bij Pierre Kennis in Valkenswaard. Erg goede service!
JoNew schreef:Ik heb sinds kort een Thiel Pico en ben er erg tevreden over. Dit is wel een 1 1/2 paars maar je hebt ze ook in 2 paards. Ik heb m met een zadelkamer en hij is geheel van poleyster. Ze worden verkocht Bij Pierre Kennis in Valkenswaard. Erg goede service!
imker schreef:Zoveel mensen, zoveel wensen.
Het ligt er maar aan wát je ermee wilt. 1 paard vervoeren, 2 paarden vervoeren, hoeveel mag je auto trekken, wil je luxe of degelijkheid of beide, wil je een zadelkamer of niet?
Je kan wel een merk noemen, maar je moet toch zélf afwegen welke trailer je wilt gaan kopen.