Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Die stal deed het daarna ook niet meer.
jut87 schreef:Bedankt voor de goede tips! Ik heb inerdaad ook gereageerd op dravertjes, heb ik vroeger ook opgereden en zijn ook leuke paardjes. Rontgenologisch wilde ik eigenlijk niet doen, kost veel geld. In verhouding tot het aankoopbedrag zeker waarschijnlijk..
Helaas heb ik in ded buurt niet iemand die echt veel verstand heeft van paarden. Ik heb nu contact over de mail met meerdere verkopers, dus ik hoop straks bij meerdere te kunnen gaan kijken. Mijn voorkeur gaat in eerste instantie ook uit naar particulieren, maar wie weet zit er bij een handelaar ook wat leusk bij. Ik ga in ieder geval niet over 1 nacht ijs

AaronYve schreef:eerste paard kopen, hoe en wat
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=861277&hilit=
Paard betalen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=863649&hilit=
Misschien heb je er iets aan
Er staan goede tips verder op internet ook als je zoekt op info paard kopen, eerste paard kopen etc.
Gowlan schreef:bij de meeste gevallen geven ze een paard niet (en ook niet onder contract voor een prijs per maand oid) weg voor proefperiode.
al lijkt mij dit persoonlijk fijner..
het nadeel aan een paard is wel eens dat als je bij de eigenaar test en vaker komt, hij braaf is, maar op een ander gebied reageert het vaak heel anders.
dat is eigenlijk de reden dat ik een proefperiode zou willen..
jut87 schreef:Bedankt voor de goede tips! Ik heb inerdaad ook gereageerd op dravertjes, heb ik vroeger ook opgereden en zijn ook leuke paardjes. Rontgenologisch wilde ik eigenlijk niet doen, kost veel geld. In verhouding tot het aankoopbedrag zeker waarschijnlijk..
Helaas heb ik in ded buurt niet iemand die echt veel verstand heeft van paarden. Ik heb nu contact over de mail met meerdere verkopers, dus ik hoop straks bij meerdere te kunnen gaan kijken. Mijn voorkeur gaat in eerste instantie ook uit naar particulieren, maar wie weet zit er bij een handelaar ook wat leusk bij. Ik ga in ieder geval niet over 1 nacht ijs
ladymagic schreef:jut87 schreef:Bedankt voor de goede tips! Ik heb inerdaad ook gereageerd op dravertjes, heb ik vroeger ook opgereden en zijn ook leuke paardjes. Rontgenologisch wilde ik eigenlijk niet doen, kost veel geld. In verhouding tot het aankoopbedrag zeker waarschijnlijk..
Toch laten doen hoor, ook al kost het veel geld! Als hij/zij achteraf ziek blijkt ben je veel en veel meer geld kwijt...