Is hij all risk verzekert? hoeveel premie betalen jullie en voor hoeveel is je paard dan verzekert?
goede ervaringen met de verzekering?
Brand maar los iedereen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuuZzel schreef:Alleen maar goede.. Ik heb nog nooit gebruik hoeven maken, maar daardoor gaat de verzekerde waarde wel elk jaar met €500 omhoog..
Maak je dus een jaar geen aanspraak op je verzekering, wordt je verzekerde bedrag automatsich verhoog met €500..
SuuZzel schreef:Premie gaat niet omhoog, maar de verzekerde waarde wordt in mijn geval volgend jaar 5500 ipv 5000 euro.. Dit omdat ik geen aanspraak heb gemaakt op mijn verzekering..

SuuZzel schreef:Nee je verzekerde bedrag gaat omhoog, het bedrag wat je dus uitgekeerd krijgt bij overlijden of de maximale te vergoeden kosten bij een behandeling, omdat je een jaar premie betaald en er geen gebruikt van maakt.. De waarde van je paard heeft er niks mee te maken.. Al is hij maar 500 euro waard, kun je hem nog verzekeren voor 5000 euro als je dat wilt..
ThaGirl schreef:SuuZzel schreef:Nee je verzekerde bedrag gaat omhoog, het bedrag wat je dus uitgekeerd krijgt bij overlijden of de maximale te vergoeden kosten bij een behandeling, omdat je een jaar premie betaald en er geen gebruikt van maakt.. De waarde van je paard heeft er niks mee te maken.. Al is hij maar 500 euro waard, kun je hem nog verzekeren voor 5000 euro als je dat wilt..
he dat is opzich wel fijn! Dan betaal je in ieder geval niet voor niks. Al heeft je paard eigenlijk nooit wat, dan is het nog aantrekkelijk om hem te verzekeren.
mellamoshan schreef:goed punt![]()
en boven een bepaalde leeftijd blijft hij dan gewoon in de verzekering en krijg je dan bij dood ook nog uitgekeert?

SuuZzel schreef:Dierartskosten zoals scannen en opvoelen vallen natuurlijk niet onder de verzekering. Dit zijn normale kosten. Als je het niet kunt betalen moet je niet gaan dekken
radiologische onderzoeken, die nodig zijn voor de behandeling

fryskhynders schreef:mellamoshan handig dat jij dit topic hebt geopend, anders wilde ik dat nu gaan doen.
ik volg dit topic even
SuuZzel schreef:mellamoshan schreef:goed punt![]()
en boven een bepaalde leeftijd blijft hij dan gewoon in de verzekering en krijg je dan bij dood ook nog uitgekeert?
Het is in ieder geval tot 16 jaar, daarna zou je even moeten informeren..
Ik heb daar nog niet echt bij stil gestaan, omdat mijn paard pas 5 is..