Paard doorrijden voor een ander; Wat aan betaling vragen???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silly_Woman

Paard doorrijden voor een ander; Wat aan betaling vragen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 17:12

Hallo,

ik ga een paard voor een ander door rijden, het beestje is zadelmak maar diegene is niet in staat om haar verder te rijden.

Wie weet hoeveel ik zou kunnen vragen? er van uit gaande dat ik haar zelf moet poetsen en opzadelen e.d.

Ik rij al 13 jaar, heb paarden ingereden en ervaring met het doorrijden. Ook op meerdere stallen gewerkt. Ben alleen niet goed in het schatten wat het waard is. (slechte eigenschap van me)

Hopenlijk weet iemand iets!

Groetjes SW

edit: ik weet niet of dit goed staat :-s

Silly_Woman

Re: Paard doorrijden voor een ander; Wat aan betaling vragen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 18:35

niemand een idee? Ik zou er erg mee geholpen zijn!

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:37

moet je daar tegenwoordig voor betalen? ik ken genoeg mensen die het gratis doen aangeien je wel lekker mag paardrijden waar je anders voor moet betalen.

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 18:40

nou het is wel een "groen" paard waar alleen het gaspedaal en de rem op zit. dus het is geen bijrijd werk. echt doorrijden, oefeningen leren leren sturen etc. etc. etc.

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:41

ik zou er niks voor vragen Knipoog

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:42

Tuurlijk moet je er betaald voor krijgen! Je maakt het paard immers ook (veel) meer waard.

Wat ik altijd doe is dat ik op wedstrijden ga met het paard, en we prijzengeld krijgen, dit voor mij is. De wedstrijden en alle andere benodigdgeden worden allemaal vergoed.