wil ik een andere trailer gaan aanschaffen. (en nee, ik heb níet de lotto gewonnen, helaas)Ik wil eigenlijk niet de gok nemen de ellende van een ander te kopen, wil nu gewoon het spul echt goed voor elkaar hebben.
Ik heb een Daihatsu Feroza die 1500 kg mag trekken, en kan dus ook kiezen voor een lichte 2paardstrailer. (niet omdat ik er 2 paarden in wil zetten, maar omdat je daarin gewoon lekker de ruimte hebt, als je binnen wil opzadelen e.d. heb ik prettige ervaringen mee) Maargoed, 1.5 is ook gewoon een mogelijkheid.
Nu zit ik een beetje te dubben of ik het geld er wel voor over heb (al lijken er niet heel veel alternatieven te zijn, goede 2ehandsjes zijn misschien een paar honderd euro goedkoper, dan heb ik liever de zekerheid van garantie bij een dealer)
En ik heb ook gewoon geen geldboompje, dus kom al snel bij Atec oid uit. Bockmann is super maar echt onbetaalbaar, Humbaur en Westfalia helaas idem (anders wist ik 't wel, had ik gelijk een Humbaur besteld). Atec, Hotra, etc. dus.
Wie heeft er goede/mindere ervaringen, en wie kan me een prijsindicatie geven? Op websites kom je maar weinig prijzen tegen, helaas, dus even lekker vergelijken zit er zo niet in.